30 day challenge. #1 Likes&Dislikes

Heee mensen! 
de 30 day Challenge gaat vanaf nu beginnen!!
27 juni tot 27 juli.
de bedoeling is dus dat ik elke dag de bepaalde opdracht ga doen.
Dag 01- likes&dislikes.
de bedoeling is gewoon dat ik 5 likes&dislikes op een rijtje zet. Zo leren jullie mij beter kennen. :D
veel plezier met lezen en neem hem gewoon over! ik vind het ook heel leuk om die van jullie te lezen.
-xxx-


01 likes&dislikes


Likes-
- Mijn familie en vrienden:)
*Dat is logisch toch? zeker omdat ik ook 5 jaar in curacao heb gewoond en heel erg weinig mijn familie gezien. Gelukkig heb ik wel gewoon mijn zusje en natuurlijk mijn lieve ouders<3
Maar van  familie en vrienden word ik altijd heel erg blij! vrienden steunen je in goede en slechte tijden en ook met mijn irritante zusje heb ik goede tijden<3



-Twitter
*Ik ben volgens mijn vrienden en ouders echt twitteraddicted. 
Tjaaa twitter is gewoon leuk! kleine korte berichtjes waarvan je altijd alles kunt lezen en retweeten. ook vind ik het leuk om gewoon leuke zinnetjes en tienerspraken te followen.
follow mij op dit account: curaa97


-Zon,zee&strand.
*Dat is ook logisch toch? ik heb hier dus 5 jaar gewoond en op curacao ben je aan het juiste adres om lekker te bakken onder een palmboom. En van de zon,zee en strand word ik altijd heel erg blij! wie niet???
<3


-Amerika
*Ik word gewoon suuuper blij van AMERIKA. het is zo geweldige topland! 
omgg je kan er zo suupermega goed shoppen!!!!!! en al die wolkenkrabbers,hotels en gebouwen. Ik ben echt onder de indruk van Amerika. <333333


-Lekker eten.
*Duhhh iedereen vind lekker eten heerlijk en daar word je natuurlijk heel blij van. Vooral lekkernijen zoals chocolade,chips&muffins.
<333 het ziet er ook altijd sweeeet uit! loveit!


-Schattige dieren.
*Ik hou zo ontzettend veel van cute animals. het maakt niet uit wat voor vorm,kleur of groote het heeft. Bijna alle dieren zijn even schattig. 
Vooral de jonkies en puppy's
Ik zou heeeel graag een hondje willen en in nederland is deze wens dan eindelijk uitgekomen. Een chiwawa!!! <3333333



































Dislikes-
-Zeurende mensen.
*Het ergste waar ik een schijt hekel aan heb zijn zeurende mensen. En dan niet persee dat ze over alles gaan zeuren maar ook het gezeik over dingen niet weten en dan doorvragen... dammm ik haat dat zo erg! 


-ziek zijn.
*Hah die is best raar maarja ik vind ziek zijn gewoon niet leuk. Ik wil gewoon beter zijn want dan kan je veel meer dingen doen en loop je niet achter op school/weekenden en leuke dingetjes doen. 


-Arrogantie.
*Ik kan me knap irriteren aan arrogante mensen. En dan die blikken bij die hoofden. Ik kan het dan echt wel schieten!! gelukkig zijn er niet zo veel arrogante mensen bij mij in de buurt of in mn vriendenkring.


-muggen
*Ik haaaaaat muggen!!!! haathaathaat. hier op curacao leven deze beestjes heel erg graag en willen ze heel graag mensen steken met zoet bloed. ohh jee en dan ben ik dus weer het slachtoffer. Great! en het cadootje van die rotbeesten. een ontzettende irritante jeukende muggenbult. Thanks! -.-

































Ik hoop dat jullie deze eerste 30 day challenge een beetje leuk vonden. Laat het me weten in de reactie. 
Morgen de 02 dag en dan moet ik mn angsten delen.... benieuwd? kijk dan morgen weer op mn blog.

xxxx bye!