Lady Gaga

Lady Gaga.
Omygoshhhh ik hou zowieso al heel erg van ladygaga. daarom ff een artikel about her.
Ze is het stylicoon van deze tijd. Veel mensen vinden haar raar of gewoon vies en dom. maarja zij heeft een eigen apparte stijl en ik vind hem UBER cool.
Iedereen weet dat Lady Gaga een freaking raar mens is met ubercoole en grappige outfits.
Ook haar videoclips zijn erg gewaagd en appart.
ik hou er heel erg veel van. Lady Gaga is gewoon supercool en ze heeft vette music. <3
hier zie je ff 2 clipjes van gaga, mijn favoriete zijn: 
Telephone.
Judas.

ik heb er nog veeeel meer maar deze clips zijn gewoon zo vet.
telephone. gaga draagt ongeveer 11 oufits in een clip!!!! 









































Judas. Lady Gaga.


kleding.
Ook haar kledingstijl is erg gewaagd.
zo loopt ze heel erg zelfverzekerd in haar lingerie, rolt ze zich in met geel afzettape en komt ze met een echt vleespak. Het kan niet gekker worden maar gaga durft het.
ik hou echt heel erg van haar style.... maaaar alleen om het te zien. ZELF zou ik dat NOOIT doen.
maaar er is nog meer.


haar.
lady gaga heeft ook bij elke outfit een ander kapsel.
een strik,pony,boblijn of gewoon een lange stijle bos. ze heeft het allemaal.
Tjaaa maar er is nu een pruik bijgekomen.
ik vind hem superlovely en hij staat haar perfect maar zelf er mee rond lopen?? neee bedankt.
een stijle pruik--- BLAUW. ik vind hem zo lovely staan.




Lady Gaga


ook haar makeup en sieraden style is amazing en freaking cool<3
hakken,strikken in haar, apparte sieraden en meeer,


Wat vinden jullie van Lady Gaga?
en ben je ook obsessed door haar style en clips?
ik ben benieuwd wat jullie er van vinden! 


ILOVEHER.
littlemonsteralltheway


xx