Tag

Tag: What's in?
Heeee meiden! weer een nieuwe rubriek!!!! :) yaaaay. Ik heb nu vakantie en ik had al op meerdere blogs van superleuke meiden een tag gezien. dus ik besloot om dit ook te doen. De tag heet What's in? Ik vertel waar en wat er overal inzit. Leuk om te weten en zo leer je mn omgeving beter kennen:D

                                                                      Wat zit er nu in....
Je Broekzakken: mijn mobiel. dit is een wonder want normaal gesproken ligt die ergens op mn bureau of in mn schooltas.. een snoeppappiertje en een haarelastiekje.                                                                                                                                     
Je Jaszakken: Haha jaszakken?? uuhmm hier op curacao draag ik geen jas want het is altijd mooi weer. Keeepsmiling:D
Je Laatste tas die je gebruikt hebt. Dat is mijn zwarte leren roxytas:) gisteren nam ik die mee naar de bios. wat erin zit.. mn make up/spiegeltje, mn fotocamera, vest en een oude mascara.
Je mond:  Op dit moment een spekje.. mn gehemelte beugel en mn tandjes!! :)
De koekjestrommel: Mariabisquitjes en chocoladekoekjes. mjam:P
De snoeptrommel: Wij hebben een snoeptrommel maar ook een lade met snoepjes: In de snoeptrommel zitten: aardbeien&watermeloen lolly's fruitella, kauwgom en boerderijdrop. in de lade liggen plakken chocolade,spekkies nog meer drop&winegums. 
           

                                                                                                     
De koelkast:  Pfoe.. dat word een hele boel! Op de bovenste plank staan 2 kannen met limonade *sinaasappel&aardbei* 2 flessen cola en multivitaminesap. Op de 2e plank staat nog een pak drinken en allemaal flesjes water. *je moet veeel drinken in Curacao. Op de 3e plank staat een krat bier en de boter,roomboter,melk en vitaminesap. De 2 schuiflaatjes liggen vol met vleeswaren,kaas,zoetige dingen zoals speculoos,pasta,hagelslag en smeerkaas. de andere schuiflade bevat groenten en fruit. nu liggen er bananen/cherrytomaatjes, een krop sla en worteltjes. de laatste lade bevat snoep:D
De cd speler: een cd van ladygaga:)                                                                                                                                                                   
DVDspeler: De laatste dvd die ik gekeken heb was de pinkpanther. 
                             

                                                                 Wat ligt er nu op...                                                                  
Het bureau: Goed nieuws: NIKS! want mn bureau is weg. *verhuizing..
De salontafel: De salontafel is ook al weg maar we hebben nu een ander klein tafeltje. hier ligt een kleedje overheen en staat een asbak,een leeg glas en mijn laptop op(a)
De vensterbank: Een vaasje met bloemetjes, kaarsjes en een kaart uit Costa Rica.
Het bed: Nouuu die is oook al ingepakt!!! maar er lag altijd een paars zacht dekentje op, heeel veel kussens en knuffels. en mn slaapkussen en dekbed:D
Het nachtkastje: Mijn ipodoplader, 2 lipglossen een tijdschrift en mn dagboek.
Het aanrecht: 2 placemats met fruit erop. de fruitschaal, de broodrooster en allemaal losse dingetjes op een dienblad *kaarsen,potjes&fotootjes.
De wastafel: Een bakje met zeep, oorbellen en een creme.
De grond: mijn kleedje, een tijdschrift en mijn slippers.
De bank: Die is ook al weg. *verkocht 
   
            
        
        
                          
      
     
                                                                           



Dit was mijn tag. Nemen jullie hem ook over? havefun! -xxx-