Verhuizen.

Verhuizen.
Heee meiden!!
Ik dacht, laat ik een artikel maken over verhuizen. 
Bijna iedereen is wel eens verhuisd. Gewoon omdat ze het leuk vonden of omdat het moest.
Ik ben ook al 1x verhuisd. en niet naar een andere stad of provincie in Nederland.... nee ik ging naar Curacao! Dat is een tropisch eiland waar het altijd warm en zomer is. Hoezo moesten we er heen? doordat mijn vader bij de marine werkt en hij werd uitgezonden naar curacao.  

Een superspannende ervaring. Dus de container kwam, spullen inpakken en afscheid nemen van familie en vrienden. En toen stapten we in het vliegtuig op naar Curacao!!
Nu woon ik hier al 5 jaar en de dozen staan weer in de kamer. Onze term zit erop en we hebben het super gehad.
Amerika,Panama,Jamaica,Aruba. overal zijn we geweest, 
Nu staan de grouwe dozen weer in de kamers en komt morgen de container,
Maar we hebben een suupertijd gehad.
Ajo Curacao!


Mensen die misschien nog nooit verhuisd zijn die weten het vast wel van vrienden of familie,
Maar er komt heel wat bij kijken. Niet alleen je meubels en spulletjes inpakken maar ook uitschrijven, nieuwe papieren,rekeningen en alles weer opnieuw regelen.
Maar verhuizen kan best leuk zijn. 
- Je leert nieuwe mensen kennen.
- Nieuwe school of studie.
- een heel mooi nieuw huis en alles opnieuw inrichten
Verhuizen geeft je een frisse en nieuwe start!


Wat vinden jullie van verhuizen en hebben jullie het wel eens gedaan? 
Laat het me weten! :)