30 day challenge. #5 Favoriete cover.


Heee allemaal!
it's time for the 30 day challenge!
deze challenge gaat over mijn favoriete cover van een song.
Toen ik deze vraag/challenge zag en las wist ik eigenlijk gelijk al welke cover ik zou doen.
Misschien kennen of hebben jullie wel is van deze persoon gehoord...
sam tsui.
Omygooshhh toen ik dit lied hoorden was ik echt verliefd. 
niet op hem ofso maar gewoon op de manier hoe hij het liedje zingt.
prachtig!!!
Hold it against me- Britney Spears.




Ik hou zowieso heel erg van dit lied. Ook hoe brit hem zingt maar alsnog sam brengt het zo mooi. Met veel emotie en het lied raakt mij hierdoor echt.
I love it!!!


Ook heeft sam tsui een duet gezongen met Cristina Grimmie. Just a Dream- Nelly
Dit klinkt zo zuiver en mooi. Ik vind echt dat sam tsui goed covers kan zingen.
Hij heeft meerdere liedjes gezongen en ik vind ze allemaal even mooi.


Wat is jou favoriete cover??
laat het me weten!


xxx