30 day challenge. #6 Je celebrity crush.


Hee allemaal!
het is tijd voor een 30 day challenge. Vandaag: Je celebrity crush.
Oooohhh dit is dus helemaal niet moeilijk voor mij.
hahaa logisch.
Benieuwd wie het is??
lees dan snel verder!!! :)


71641_10150096699363066_402368753065_7403692_4628041_n_large
Justin Bieber!!!!


Hahaa dit is natuurlijk heel erg logisch.. ik heb al in een ander artikel verteld dat ik weg ben van Justin Bieber. Hij is gewoon geweldig.
De meeste meisjes en jongens vinden hem echt een kwal met een babystem maar ik vind dit totaly niet.
Justin Bieber heeft gewoon zo goed talent dat ik het gewoon KEI knap vind dat die zo hoog is gekomen.
Enn hij ziet er suuper cute&lovely uit.
ilovehim!


Ook zijn muziek is geweldig.
De meeste mensen vinden het zeik muziek maar dat is het helemaal niet!!!!! *volgens mij hihi*


X_b555a944_large
<333


Ik ben echt een belieberrrrrr.
ik heb in totaal 56 posters van mijn cutieee. 
Dit komt voornamelijk omdat ik in Amerika ben geweest en daar heb je overal magazines met JB erin<33333
en dan zitten er overal megaposters enzo<333
dusss die hangen allemaal in mn room,
Ook heb ik een shirt:D
al zn liedjes ken ik uit mn kop. Hahaa.
Ik wil heel graag, echt heeeeel erg graag naar zijn concert.
Ik hoop dat die droom ooit nog uit komt.


Tumblr_lns6dzzlhq1qev87ho1_1280_large




Wat vinden jullie van Bieber?
vinden jullie hem ook zo geweldig of spuug je hem uit?
let me know?


xxxxx.