NOTD.



Heeeeee!
yaaay weer een leuk NOTD artikel. 
Ik heb weer een potje van Catrice open gedraaid en werd alweer zo blij!
resultaat en verslag ervan zien? Lees dan snel verder!

Catrice lakjes... Ik zag ze in een folder/tijdschrift en op makeupblogs en ik werd gelijk verliefd! en ja nu heb ik zelf 3 potjes en ik ben er al verslaafd aan. Sinds vorige week zit er alleen maar een mooi laagje catrice op mijn nageltjes.
Aangezien het vandaag supermooi weer was heb ik een paar mooie kiekjes gemaakt van mn nageltjes.
Ik heb het lakje eergisteren erop gelakt en het blijft superlang zitten!
Bereid je voor op een paar leuke kiekjes.


Mooie roze bloemetjes en mijn nails<3

Paarsige vruchtjes, 

Close-upje,



Ik vind de foto's erg goed gelukt! Gelukkig was het een mooie zomermiddag/avond en ik had zin in weer een NOTD artikel dus maakte ik deze pictures.
Ik vind de Catrice Nagellak I sea you heel erg fijn.
Leuke naam en de kleur sprak me gelijk aan. 
Het was een actie bij kruidvat: 2 voor 4 euro,
Ook deed dit kleurtje me denken aan curacao, De mooie blauwe zee en gewoon een tropical gevoel.
Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vonden,


Heb jij ook catrice lakjes? en wat vind jij van dit kleurtje?



Liefs,

xxx



4 reacties:

  1. Het is idd een erg mooie kleur. Wat fijn dat je vandaag zo'n mooi weer had om foto's te maken. Hier heeft het de hele dag geregend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige fotos heb je gemaakt! En dit kleurtje is ook zo mooi, haha en de naam maakt het leuk af. Dankjewel voor je lieve,leuke reactie! Ik krijg steeds meer het gevoel dat ik het wel moet doen. Als ik het doe, doe ik het misschien volgende week!:) xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaaaa, ik heb er geloof ik nu 15 ^^ Ze zijn allemaal zo leuk en mooi !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. aw wouw,
    je hebt echt hele mooie nagels!
    Ik heb dit lakje ook en hij is idd heel mooi!
    x

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor de reactie♥