Pimp 4 School!

Tumblr_limpt0c8rx1qbgk7wo1_500_large
Heeeisweeties!
Dit artikel heeft alles te maken met..... school! haha dat klinkt heel erg vrolijk en dat is het ook want dit artikel maakt school alleen nog maar leuker. ( niet dat het leuk is maarja... )
ik ben maandag begonnen en heb er alweer bijna een week opzitten. meegevallen of tegengevallen? mwahh lange lessen maar wel leuk in de pauze natuurlijk! en ja... je leert toch wat! hihi,
benieuwd wat ik dit keer te vertellen heb? -readmore!

dit artikel heeft alles te maken met..... pimpen! en dan niet met graffiti,krijt en dat soort dingetjes.. nee gewoon leuke lijstjes,stickers,roosjes en dat soort schattige dingetjes^_^
en vele denken misschien. boeken kaften? of je agenda leuk oppimpen? nee nee en nog eens nee. Ik heb het namelijk over kluisjes oppimpen!
iedereen op de middelbare school en 1ste-2e-3e of 4e klas heeft gewoon een kluisje nodig. anders loop je de hele dag met een kilozware tas en weet je gewoon van gekkigheid niet meer hoe je alles moet tillen. lang leven de kluisjes! maarja ik vind ze er altijd zo saai en stom uitzien. daarom bracht me een leuk idee op. gewoon mn kluisje pimpen! dus het is ook een superleuk Do It Yourself artikel! enjoy!

Tumblr_lomdq97bhj1ql0uaqo1_500_large
Ik ben dus samen gelijk hoppa woensdag naar de stad geweest en heb wat leuke dingetjes bij de xenos,action en euroland weten te vinden.
met deze spulletjes heb ik mijn kluisje gepimpt:)
♥magneetfotolijstje. ♥xenos
♥leuke stickers.
♥fotopaspetous
♥leuke foto´s
♥Plakroosjes 




Met deze spulletjes is mijn kluisje superleuk geworden!
zo zien de kluisjes eruit., echt heeeel saai...




en daar gaat char snel verandering in brengen!!!!



Dit is hem dan!
de fotopaspetous met cupcake plaatjes erin, het magentische fotolijstje, de stickers in het hoekje en de plakroosjes helemaal onderin.
isn´t it cute?
Sorrie voor de slechte kwaliteit. gemaakt met mn ipod maarja ik ga er natuurlijk niet een hele sessie vanmaken want het is daar keidruk enzo.
maaaar ik vind hem superleuk!


wat vinden jullie van dit superleuke kluisje? en ga je hem zelf nu na dit artikel ook pimpen? 

let me know!
xxx




Tumblr_lpgbnyfotb1qza0fjo1_500_large






20 reacties:

  1. ik pimp mijn kluisje niet, ik gooi er gewoon wat spullen in haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik pimp mijn kluisje ook niet :)

    Liefs' Armani xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk! Ik heb helaas een verschrikkelijke hoogte (eigenlijk laagte..) met mijn kluisje, dus pimpen heeft niet zoveel nut... Ik vind dei fotolijstjes wel supercutee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je die leuk opgevrolijkt. Ik wou dat ik een kluisje had, want dan ging ik hem zeker opleuken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hee sorry dat ik het zeg niet om stom te doen ofzo maar:
    je zie dat je me volgde maar ik zie dat nergens?
    het is niet erg hoor, maar ben je het misschien vergeten??

    x Vera
    www.blogAwogga-haha.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi hoor ;) Ik weet nog niet of ik een kluisje ga nemen... En waarschijnlijk mogen wij er van de school niks opplakken ofzo... :( anders zou ik het zeker doen! ps : ik he een klein probleempje en als iemand mij daar bij kan helpen... dus : hoe zorg je evoor dat je bij een blog moet klikken op : read more/lees meer/lees verder ? Want m'n posts pakken nogal veel plaats in .. ;) extra info : ik gebruik gewoon blogger.. BEDANKT! ik vraag me het al en hele tijd af en niemand wilt of kan me helpen dus :/

    www.agirlslife-nina.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk gedaan! Ik heb vroeger nooit mijn kluis gepimpt. Ik was altijd te druk bezig met mijn agenda en nagels te pimpen. Die plakroosjes heb ik ook. Ze zijn echt schattig.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ziet er leuk uit!
    alleen k doe haast niets met mn kluisje dus oppimpen is niet nodig bij mij haha x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dankjewel !
    Wij mogen dat helaas niet met ons kluisje ):
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuk! Ik pimp mijn kluisje van binnen, ik ben bang dat het eraf word gehaald ofso, en mijn kluisje is geel dus superlelijk is ie nou ook weer niet.

    xKim

    ps. Ik volg jou, volg jij mij ook?
    Ik heb een nail-art blog. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. @Nina
    ja, ik heb hetzelfde probleem.. ik hoop dat iemand me kan helpen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk idee voor een kadootje voor mijn zusje!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik pimp mijn kluisje eigenlijk nooit. Het enige wat ik ermee is mijn boeken erin dumpen...
    Bedankt trouwens voor je reactie!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. grafitie is ook mooi (een foto er op plakken)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. mijn kluisje zit helemaal bovenin, HELP!!
    wat kan ik doen met een kluisje die veel te hoog voor mij is??

    BeantwoordenVerwijderen
  16. je kan naar de congerges gaan en vragen of je een ander kluisje mag en of met iemand ruilen die een te laag kluisje heeft

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ik zit helemaal bovenin en kan geen spiegeltje doen maar zou wel andere leuke dingen willen doen dus was op zoek op internet en kwam deze blog tegen en echt super leuk ik ga zeker hier iets van gebruiken x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Pimp Je Kluisje heeft super leuke accessoires voor je kluisje. Vooral de verlichting, behangetjes, vloerkleedjes en opbergbakjes zijn té leuk! zie http://www.pimpjekluisje.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  19. haaay,

    mooi gedaan ik ga die met die bakjes en pennen en sleutels en magneten doen je kan ook je rooster der in hangen met een magneet dat ga ik ook doen want mijn kluisje is lelijk en ja door jou heb ik leuke dingen te doen met me kluisje en je bent geweldig en je bent heel creaftief

    ps : ben niet zo goed in me spelling want daar ben ik slecht in en op me type futen ook niet op letten graag
    pps: je bent top,creatief,geweldig en nog veel meer



    groetjes van kaylee

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor de reactie♥