30 day about me challenge. Je maand in detail.

Bonjour amiess!
Wat gaat het snel! Ik kreeg weer hele leuke reacties op mijn challenge. dag 2. films. Ik ga vrolijk door met de challenge en vandaag staat er een leuke opdracht vind ik zelf. Beschrijf je maand tot in detail. yeah, like it. Kijken jullie mee naar mijn maand?

Ik doe stiekem een stukje december en januari.
Omdat we nu midden in Januari zitten.
Hmmmm we gaan eventjes terug de maand december in. 


Tumblr_lt0mmzwrmc1qc6kfxo1_500_large

-kerstvakantie!
Een week voor de kerstvakantie werd ik helaas ziek.. de laatste week van school was ik er dus niet. beter want anders was ik in de kerstvakantie misschien ziek geweest. Wat vloog die tijd voorbij! Dat eerste weekend heb ik het onwijs leuk gehad! gourmetten met de familie, naar het opeluchtmuseum, geschaatst en heerlijk gegeten! De eerste week vloog voorbij... ik ging woensdag naar Utrecht centraal en ben vervolgens met mijn vriendinnen lekker wezen shoppen. Leef je uit bij de h&m, sephora, pieces, zara. Lang leve de winkels! Woensdag avond ging ik terug naar tiel en heeft er een vriendin 3 dagen gelogeerd. Lasagne maken, kletsen, makeuppen, films kijken en naar de stad. Ik heb me super vermaakt!
Het weekend voor oud en nieuw moest ik werken, die avond was ik dan ook heel erg moe. Ik heb wel wat vuurwerk gezien maar daarna kroop ik lekker onder de wol. 
Verder ben ik nog een keer naar Utrecht geweest, de starbucks leeggedronken:) en geshopt.  Een hartstikke fijne vakantie!


Tumblr_lw7nfvgner1qi23vmo1_500_large


-een fijn weekend.
De week na de vakantie werd het gewoon weer weekend. Ik ben vrijdag naar Den Bosch geweest en heb heerlijk geshopt! nu mag ik voorlopig niet meer haha. Zaterdag toch maar weer eventjes de boeken en huiswerk erbij gepakt want maandag begon de pret weer. Maar iets maakte mijn weekend weer goed! Mijn verjaardag. Zondag was ik jarig en werd ik 15. Het was echt een superverjaardag! Veel cadeautjes, taart en een gezellige middag met vriendinnen. loveit. 


Tumblr_l1d3p974re1qbti6go1_400_large

-schoolweek
helaas... vakantie weer voorbij, schoolboeken weer uit het stof toveren en pas om 4 uur thuis komen, steunend je huiswerk maken en megateksten leren, pfoee ik haat school! Gelukkig ging deze week goed. ik moest veel toetsen inhalen maar dat heb ik nu ook wel weer even gehad. dag engels, dag biologie, dag geschiedenis en dag wiskunde.


En nu is het woensdag. Morgen nog een dagje school en dan vrijdag skieen! heb er zo zin in. Ik kan het niet maar we gaan het proberen hihi,  en dan alweer weekend! ooohh eindelijk. dag school, hallo weekend!


Ik vond het erg leuk om deze maand in een challenge te beschrijven. zoals gevraagd, lekker uitgebreid, met een echt charlotte verhaal haha.


Hoe was jullie maand?
xxx
ps: moet ik nog door gaan met de challenges? vind iedereen het leuk?




15 reacties:

  1. erg leuk om te lezen! en nog gefeliciteerd met je verjaardag. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk om te lezen! En zeker hiermee doorgaan (;

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super leuke post, vind die challenge echt leuk ! en nog gefeliciteerd voor je verjaardag. ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Klinkt alsof je een leuke maand heb gehad! Ik vind deze challenges altijd wel leuk om te lezen :)! Mijn maand was niet heel spectaculair haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke blogpost! Leuk om te lezen?
    Maar heb jij vrijdag vrij dan? Omdat je morgen je laatste dag is? xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuke hoor :) ik lees echt al je artikels xx

    en andere meiden nemen jullie ook een kijkje op mijn blog www.melsieraden.blogspot.com :P
    xxx mel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo, lekker luxe leventje! Vrijdag lekker vrij, geniet er maar lekker van hihi ;).
    Ik vind het erg leuk om te lezen hoor.

    Liefs,
    Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wauwie, heb je vrijdag vrij?! jaloers!

    Ik ben met oud en nieuw ook vroeg gaan slapen, ik was zo moe.
    Klinkt allemaal erg leuk. Ik wil graag datje hiermee doorgaat, erg leuk om te lezen!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oeh leuke post, altijd leuk om te lezen :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw leuke challenge!
    veel plezier met skien!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat zijn je challenges leuk!! Ik ga je volgen :D want je schrijft leuke artikels :)

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor de reactie♥