30 day challenge: favorieten quotes.

Hallo:)
Een paar dagen geleden vertelde ik over de 30 day challenge: about me. nee wees maar niet bang, er komen geen zoetsappige verhalen over mijn echte echte leventje maar er zitten wel wat persoonlijke leuke dingen bij die ik graag met jullie wil delen, mijn interesses, karakter. Je leert het allemaal te weten te komen bij deze challenge! Hij heeft 30 opdrachten en dus 30 artikeltjes maar ik ga niet elke dag een challenge doen want dan word het allemaal zo saai... ik wil er gewoon 2 in de week doen, verspreid. Kijken jullie mee naar mijn eerste challenge?

dag 01- je favorieten quotes.
yeah dit is gelijk een leuk en goed begin want ik heb op mijn laptop een mapje met misschien wel 200 verschillende quotes! I love them so much. Elke dag zie je er wel weer eentje op tumblr, weheartit of internet. Tja die moet ik dan opslaan he!
vandaag deel ik mijn favorieten quotes aan jullie! Het zijn er in zinnen maar ook in afbeeldingen. like them!


Tumblr_lmu1h4b7zo1qgajuco1_500_large

Tumblr_lgauvavkep1qa4th6o1_500_large_131710705_large

3801193615_9416898c20_large

285397_141073152646809_100002323748469_267436_693538_n_large

Tumblr_lqzbbqlbgj1qdbce3o1_500_large

Tumblr_lsj75yude41qbv4sdo1_500_large

20080812162810_large

Tumblr_lpjt4jyojc1qiik06o1_500_large

14103_large

20081214025400_large

Tumblr_lsb9yykgtx1qb67gho1_500_large

Tumblr_ln0ewgmmsj1qlaa6wo1_500_large


Tumblr_lkj02hueau1qj6svko1_500_large

Tumblr_lmhvz4gmhd1qiji6wo1_500_large





Dat waren alle quotes! ik kan nog uren doorgaan maarja dit zijn wel de leukste. ik heb nog wel mooiere maar wie weet. misschien dat jullie ooit nog is quotes willen zien?


Wat vond jij van mijn eerste challenge? leuke quotes?
xxxx



48 reacties:

  1. Zitten zeker leuke quotes bij! Leuke challenge! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie quotes! Superleuke challenge ook. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke quotes, ook een leuke challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke quotes! Ben benieuwd naar meer van de challenge.. :)

    xx-Dieuwzz

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Onzettend leuke quotes! Kijk even op mijn blog voor de give away van een Ellis Faas mascara!

    Liefs,

    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt een leuke challenge! En een leuk artikel:)
    x Leila in Wonderland

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke challenge! Ik hou ook heel erg van quotes, ik heb een heel prikbord vol(:
    ben benieuwd naar de volgende artikelen!:D
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey, even een vraagje: je winactie van het zeepje zou je toch de 26 bekend maken? Nu nog steeds staat er niks. Ben je het vergeten? :)

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. leuke quotes, ik heb er ook echt teveel op mijn computer staan (:
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik houd echt van quotes, en deze zijn inderdaad heeeel mooi ♥
    Ik zou in ieder geval graag nog een keer een quotes post zien :)

    Liefs,
    Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuuuuuk zeg. Ik ben heel erg benieuwd:D

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Haha ik hou van zulke plaatjes. Vooral in die over het weekend kan ik mezelf herkennen!! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hele mooie quotes! Vooral de laatste sprak me aan, heb hem gedeeld op mijn facebook haha :D

    BeantwoordenVerwijderen
  14. leuke post!
    echt leuk zo'n challenge
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige quotes zeg! Hier kan ik ook uren naar zoeken! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke quotes, heb er een paar opgeslagen, dankjewel! :)

    Jammer dat je geen antwoord had gegeven op me vragen..
    Leiefs

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke en mooie quotes. Die van ''shut up. my favorite song is playing'' is zo waar, haha.

    xxxLiefs

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wauw wat een leuke challenge!
    echt heel erg leuk!x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. mooie quotes!
    die laatste
    wauwx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuke Quotes, ik doe deze 30 days challenge ook, maar heb hem alleen een beetje aangepast. IK had bijvoorbeeld mijn favoriete quote

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wauuuw! dat zijn echt zulke mooie quotes! geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. leuke post zeg!
    ik ben benieuwd naar de andere challenges.
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Super leuk dat je dit doet, en erg mooie quotes!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Allemaal leuke quotes! Ik gebruik dit soort zinnetjes vaak in namen. (Ping, msn, twitter etc) :)

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Zitten hele leuke bij!

    Zo is een van mijn favorieten:

    Calorieen, dat zijn toch die beestjes die je kleding snachts kleiner maken?

    Succes met je 30 day challenge.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  26. hihi onwijs leuk!
    ben benieuwd naar de andere dagen!x

    BeantwoordenVerwijderen
  27. leuke post!
    ik vind die 3e erg leuk:)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  28. superleuke quotes!

    liefs!
    ps. doe je al mee aan mijn give-away?

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Super mooie quotes, heb er meteen een paar van opgeslagen :)

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor de reactie♥