30 day about me challenge. een kijkje in mijn iPod....

Vandaag dag 8 van de 30 day challenge! Ik ben druk bezig geweest met allemaal andere posten, reviews en video's maar er werd zoveel gemaild dat ik gewoon weer een dag moest plaatsten! Vandaag dag 8. ik ga best sloom maar alles achter elkaar is ook zo saai.

dag 08. show your apps!
Ik heb een iPod touch en het is echt mijn vriendin. haha. ze maakt me wakker, ze laat me foto's posten en ze vermaakt mij. Ik heb echt een liefde verhouding met mijn iPod.
vandaag laat ik jullie mijn apps zien, hoe mijn iPod eruit ziet en mijn favoriete apps!


Okee, dit heeft niks met de apps te maken maar in dit geweldige hoesje zit mijn iPod. haha dat moet ik eventjes laten zien. Het gaat toch om de iPod! mijn iPod is beschermd in een paars devil hoesje:) 


Ik ben verslaafd aan mijn iPod. elke ochtend gaat de wekker, en begin ik al achter mijn iPod. Ik kruip nog terug in bedje, check twitter en zeg goodmorning, check mijn blog en mail op safari en speel mijn favoriete app game om even lekker wakker te worden. iPod wat moest ik zonder je?


Tumblr_lvi8q6zarj1qfgnkqo1_500_large
een kijkje in mijn iPod!


Het beginscherm. okee dit is dus totaal niet boeiend want dit is gewoon standaard bij elke iPod/iPhone. Een unlock dingetje en een foto met hondje van mijn nichtje en mijzelf.



Jullie denken misschien... wat is dit nou weer? 
nou ik ben hier zo enorm verliefd en blij mee! Het is een achtergrond voor je apps:) ze passen er precies in en het zijn allemaal uber cute icons. ijsjes, sushi, lollypops, drankjes. 
waaaahhh to lovely!




En zo ziet het eruit met de icon skins. 
Te gek voor woorden toch? Soms is het een beetje erg druk en in het begin moest ik echt wel even wennen, maar het is zo cute en kleurrijk. loveit!


Dit is ook een app achtergrond die ik erg leuk vind. Toast!
mijn apps liggen in een geroosterde boterham. hihi.


Okee je ziet het wel. Ik heb dus 2 pagina's vol staan met app's.
Spelletjes, amusement, twitter, facebook, internet, muziek, foto's
Niks ontbreekt! Ik ga jullie uigebreid alles eventjes vertellen,







Mijn iPod scherm met alle app's en programma's
Het eerste schermpje staat al helemaal vol met allemaal standaard programma's die er altijd al op staan als je een iPod of iPhone koopt. Het weer, de instellingen, muziek, agenda, camera, facetime enz.
Eigenlijk heb ik aan die pagina niet heel veel veranderd. Alleen wat extra notities blaadjes en bewerking/paint programma's. Onderin staat twitter, safari, instagram en muziek.




Als eerste mijn echt favoriete, favoriete en meest liefdevolle app. 
Twitter!
Voor de mensen die mij nog niet volgen en gewoon een full time timeline met vrolijk geklets, mijn leven en grapjes wil horen... follow me! @xxxcharr
Ik ben echt verslaafd aan twitter! Het begint s'morgens als ik wakker word, gaat de hele dag door en eindigt als ik weer in mijn bedje ligt. Mijn favoriete app dus!
twitter is gewoon te downloaden in de app store. Helemaal gratis!



Mijn tweede favorite! 
Instagram
Ik heb deze app nog helemaal niet lang. misschien net 4 maandjes, maar ik vind hem zo superfijn! Eigenlijk is het gewoon een dump plek voor foto's :) Je kan ze mooi bewerken, plaatsten op facebook en twitter en je kan andere mensen volgen en hun foto's liken of erop antwoorden. Echt een heel fijn programma!
Heb jij ook Instagram? Volg me:) xxxcharr
Instagram is helemaal gratis te downloaden in de app store!


Dan heb je er zowiezo altijd standaard safari opstaan. Hartstikke handig om alles snel te checken! Voor mij dus mijn blog en mail:)


Dan het tweede scherm. die is 10 x interessanter want hier staan al mijn zelf gedownloade apps, games en programma's op,
Als eerste bovenaan Hyves, Facebook,Skype en Msn.
Met hyves doe ik helemaal niks meer, facebook alleen om te checken, skype vind ik erg fijn op mijn iPod. zo kan je snel skypen zonder eerst een heel gedoe met de computer op te starten. En msn gebruik ik helemaal niet meer....
Dan de app Ibooks. onwijs fijn! ik heb hier allemaal spannende thrillers op staan en dit leest zo fijn! Een erg fijne app.


Zoals je ziet heb ik mijn apps allemaal in een appart vakje bij elkaar gezet. Dat staat overzichtelijk, is handig en het staat geordend. Zo staat niet je hele iPod vol en hectisch door elkaar haha.


Het eerste vakje. Games.
hier staan mijn favoriete spelletjes in. The sims 3, The sims 3 World Aventures en the sims 3 freeplay. Allemaal erg leuk als je van sims houd! Een tip! De sims freeplay is nou gratis te downloaden in de app store!
The sims 3 freeplay.


Dan zitten er nog 2 apps in die mijn favoriete zijn. Helmaal rechts in het hoekje bovenaan zie je een klein vogeltje.
Tiny Wings


 

In dit spel Tiny Wings ben je een klein vogeltje wat niet kan vliegen, Maar doormiddel van een kleurrijk paradijs van heuvels en vlaktes kan het vogeltje toch vliegen. Speel zoveel mogelijk levels en behaal hoge nesten. 
Ik vind dit zo'n leuk spel!
Tiny wings kost 0,79 cent in de app store. het is de moeite waard!


Dan zie je in het vlak games nog een app staan die mijn favoriete is. 
Cookie dozer.



Iedereen kent coin dozer denk ik wel? Dat je op een lopende band elke keer muntjes moet weg duwen om prijzen te kunnen halen die ook via die band gaan. Dit is geen coin dozer maar cookie dozer. Inplaats van muntjes liggen er koekjes op de band, En de prijzen zijn geen knuffels of munten maar koekjes, donuts en muffins! me likes.
Cookie dozer is gratis te dowloaden in de app store.


Dan het tweede vlak. Maker.
Ik heb dit zo genoemd omdat hier spelletjes in staan waar je dingen mee kunt maken, cupcakes, nagels enz.
Ik heb hier maar een favoriet en dat is Paul Frank Cupcake maker.

Ik hou van cupcakes maken en met dit spel gaat dat zeker lukken! Maak samen met Paul frank de kleurrijkste,leukste en lekkerste cupcakes. Het leuke is dat je meer dan 80 verschillende soorten dingen kunt kiezen, en met elke feestdag, of ander thema word je app geupdate met nieuwe smaken, decoraties en meer. hartsikke leuk!
De paul frank cupcake maker kost 0,79 cent in de app store *heel soms is die gratis


Dan het 3e vlak. Heel simel. gewoon alles wat overblijft. everything
Hier staan gewoon wat onzin dingen in. Talking tom cat, Wc rol, lovequotes, OPI
dat is mijn favorite uit dit rijtje!
OPI


 



Ben je benieuwd naar de nieuwste collectie kleurtjes van OPI? dan is deze app perfect. In deze app zie je op een hand en nagels welke kleuren er allemaal zijn, hoe de kleur is en meer informatie. Harstikke handig!
OPI is gratis te downloaden in de app store


Het 4e vlak. Fotografie.
Hier heb ik geen favorieten. Gewoon een bewerkingsprogramma van Adobe, Magic eyeeffect en nog een vintage cam. niks bijzonders.




Het laatste vlakje op mijn iPod. Handythings
Zo heet het haha. Hier staan gewoon wat dingen in die ik dus makkelijk vind om te gebruiken, Reisplanner van NS, Music download programma, lyrics voor liedjes, WRTS mobile, RTL XL. heel fijn om gtst terug te kijken hihi!

Zooo pfoee. wat een artikel, haha en dat voor een challenge. 
maar ik ben dus erg geliefd met mijn iPod en speel vaak spelletjes. Ook check ik elke dag de app store om te kijken of er games gratis zijn. En ja dat is heel vaak het geval!
Ik hoop dat jullie deze post leuk vonden:)

Wat vind jij van mijn iPod indeling/apps/ enz.
xxxx



39 reacties:

  1. Leuk om te lezen! Ik heb een iPad 2 en ben er ook constant mee bezig haha, best erg.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Ik wil ook zo graag een iPod of iPhone, en ik ben volgende week jarig dus wie weet... haha (:

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk artikel zeg! Ik heb zelf geen iPod of iPhone maar ik vind het altijd superleuk om te zien bij vriendinnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke applicaties heb je !!!

    Groetjes

    http:/elinedumonghphotography.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. super leuke post dit! echt een heel leuk idee ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leeeuk! En die achtergrondjes hihi, super cute

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk om te zien, en die achtergrond; zo cuuute! Haha ik ga nu meteen mijn IPod pakken en wat dingetjes erop zetten! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er leuk uit!! Ik heb jammer genoeg wel niet zo'n Ipod... Ik vind die achtergronden voor je apps echt super cute!! En die spelletjes zien er allemaal super leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Aaah wat een leuke post! Zo leuk om te zien! Die icon backgrounds heb ik zelf ook, daar heb ik een hele coole app voor, dat is zo grappig (:

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je achtergrond is echt leuk! En wat een handige apps!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. oeee wat een leuke iPod met apps heb je zeg!
    ik ga je gelijk volgen op twitter en instagram:)

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Echt leuk! <3

    xx

    P.S: Doe je mee met mijn winactie?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel erg leuk om te zien! En je achtergrond is echt super tof. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke post! Mooie header heb je, met welk programma heb je 'm gemaakt als ik vragen mag? :)
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik heb een vraagje over de reclame aan de kant van je blog, verdien je daar geld mee? Want ik heb daar al iets over zien staan.. maar weet niet juist of dat mag onder de 18 jaar. En hoe het juist werkt.
    x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja via google adsense.
      Klopt je moet 18 zijn maar je kan toestemming krijgen. *ik heb het van me ouders
      x

      Verwijderen
  16. Leuk om te lezen! Ik heb zelf een iPod Shuffle (zo'n heel kleintje zonder scherm) en een iPhone.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. echt een hele leuke post
    wat een schattig hoesje heb je!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuk! Is ibook gratis en kun je gratis álle boeken lezen of hoe werkt het? Als boekenfanaat mag die zeker niet ontbreken op m'n phone!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja iBook is gratis, je moet alleen wel iBooks kopen of downloaden.
      x

      Verwijderen
  19. i have an ipod touch as well, and i CAN.NOT.LIVE.WITHOUT.IT. i wake up every morning like you,and check my e-mail etc. :) Thanks so much for all the app suggestions, will check some of them out now!! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. leuke iPod heb je!
    die achtergrondjes<3333
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  21. echt geweldig meis!♥
    leuke challenge! ga zo door
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. IPODS <33
    zelf heb ik een ipod nano maar ik betrap me zelf er de laaste tijd vaak op dat ik mijn broertjes ipod touch of mijn vaders iphone pak
    en ik sta bij je twitter haha had net de twitter app op mijn vaders iphone geistaleerd
    xxx Florence

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leuke apps heb je :) Ben zelf ook best verslaafd aan mijn iPhone haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. You actually make it seem so easy with your presentation but I
    find this matter to be actually something that I think I would never understand.

    It seems too complex and very broad for me. I am looking
    forward for your next post, I'll try to get the hang of it!
    Look at my web-site ; unlock iphone 5 price

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor de reactie♥