Shoplog amsterdam!

4134336446_b9e44950d5_large
Amsterdam. De hoofdstad van ons landje nederland. Hihi. Ik ben er 5 jaar niet geweest en ook geen amsterdam gezien. Maar gelukkig kon ik vorige week een heerlijk dagje plezier hebben in Amsterdam:D samen met mijn ouders en zusje in de auto, metro en in de stad van Amsterdam. I love shopping! 

Ik heb echt een super dag gehad! en lekker geshopt! 
Als eerste vind ik amsterdam een superleuke stad. Veel mensen, apparte stijlen en veeel winkels! Wij gingen met de auto naar de arena, via daar met de metro naar Amsterdam Centraal en lekker lopen, door de kalverstraat, winkel in, winkel uit, restaurantjes pakken en genieten. Het was een supermooie dag! met de zon erbij:)
Ik heb speciaal gevlogged. Kijken jullie mee!


vlogging in amsterdam!


Hihi! 
een enthousiast hoofd, veel bewegende beelden *I know ik moet nog even leren filmen. 
maaar ik heb jullie meegenomen deze dag in Amsterdam.
In de auto, metro, stad, winkels. overal!
ik hoop dat jullie mijn vlog leuk vonden. Mensen in amsterdam keken mij soms aan van wat is zij aan het doen. Hihi. I love vlogging!


Nu ben ik natuurlijk wezen shoppen en daar hoort een shoplog bij! Nog een video:)
enjoy!x


Wieeeh! een hoop spulletjes.
en zoals je wel kon merken! ik ben super super super blij met mijn MAC oogschaduw. Mijn allereerste MAC product. je wil niet weten hoe ik stond te springen van blijdschap:) 
Verder ben ik heel blij met mijn andere spulletjes, het lush zeepje. hmmmm^^


Ik hoop dat jullie de 2 video's leuk vonden:) 
ik heb echt een super dag gehad! 


Gaan jullie wel eens naar Amsterdam, een dag shoppen en lol maken?
xxxx



51 reacties:

  1. Leuk artikel
    Ik heb de filmpjes al eerder op youtube gezien.
    Wel hele leuke aankopen.
    En leuk dat je zo blij bent met je eerste "MAC Eyeschadow"!

    Liefs, Florence

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke filmpjes en erg leuke aankopen. Ik ga morgen je filmpje nog even een keer bekijken, want ik kon het geluid nu niet harder zetten en verstond dus maar de helft van wat je zei!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. superleuke dinngen geshopt! ik hou van amsterdam <3

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. aah leuke filmpjes & natuurlijk leuke spulletjes!
    wij waren deze week ook in Amsterdam geweest, zo leuk daar!
    liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dankje voor je reactie!
    Echt leuke dingen heb je geshopt, ik word alleen een beetje misselijk van je eerste filmpje haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke spullen. Ik ga eigenlijk nooit een dagje naar Amsterdam om te shoppen, aangezien ik zelf in Groningen woon en daar dan al volop de kans heb om te shoppen. Heb je die eerste foto zelfgemaakt? Die is echt heel mooi ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuke spulletjes ik ben best wel vaak in amsterdam hihi! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. haha geweldig filmpje! je bent zo vrolijk haha, me like (: leuke blazers en aaaaah wat goed, je hebt iets van mac! de droom van bijna elk meisje toch?!
    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke filmpjes en Amsterdam is echt mijn lievelingsstad!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. superleuk meis!
    wauw die broek is echt te gek!x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. leeuk, ik had al gereageerd op youtube, haha ~!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke shoplog! Die oudroze blazer is erg mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk zeg!! :)

    http://myfashionm.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  14. leuke shoplog zeg!
    jaloersssss op me mac oogschaduw. hahah.
    xxxx.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Erg leuk en wat heb jij trouwens mooie blauwe ogen, valt me nu op!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  16. leuke post! En amsterdam is idd een leuke stad

    Travel in Style

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wauw te gek dat je MAC hebt gekocht!
    ik ga morgen mijn 1e product halen:D
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik ben vorig jaar Oktober naar Amsterdam geweest, en van 23 t/m 25 Maart ga ik weer! Ik ga voor een concert, en laat een tattoo zetten, spannend dus!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een super leuke filmpjes.. en je hebt echt leuke dingen gekocht meis! Love your blazers en wat gaaf dat je iets van MAC hebt kunnen kopen! ;)

    Liefs, xx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuke spulletjes!
    Die blazers zijn echt gaaf!
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Bedankt voor je reactie. :D
    Ik heb eigenlijk nog nooit geshopt is Amsterdam . :$
    Leuke spulletjes. 'xx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat een leuke vlog heb je gemaakt! geeft niks dat je wat beweegt. dat doe ik ook altijd
    je bent zo spontaan en leuk!
    x♥

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat leuk dat je een vlog heb gemaakt van je dagje Amsterdam! Je shoplog is ook heel erg leuk! Echt leuke aankopen heb je :). En de kleur van de MAC oogschaduw is ook echt prachtig! Je ogen zijn trouwens heel mooi bij je shoplog, de kleur springt er echt van af :).

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Bedankt voor je reactie! Leuk dat je gewoon de hele dag gefilmt hebt, onwijs leuke dingetjes :D ik volg je xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  25. superleuk meis!
    ik word helemaal blij van je video! leuke vlog met een leuk liedje!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een leuk filmpje !
    Je hebt inderdaad hele mooie ogen (:
    Ik kom zelf heel vaak in Amsterdam.
    liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  27. love it!
    ik vind je spreek stijl echt fijn., haha
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  28. wat een leuke blazers!
    haha dat enthousiastme bij MAC product
    geweldig!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Leuke filmpjes :D
    & Leuke aankoopjes :) MAC <33
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Heyy Charr! Wauw, wat heb ik lang niet meer gekeken op je bloggie!
    Wat ben je gegroeid meiss! Je doet het ook zo leuk voor de camera. Ik had het gevoel dat je gewoon naast me op de bank zat, haha! Super toffe dingen heb je geshopt! & je vloggie was ook top om te zien! Hihi en die roze blazer, ik heb hem ook, maar dan v/d Skooter! Binnenkort begin ik ook weer met een blog, die stomme webloggie van toen, is er nog steeds niet! Whaaa & door dit filmpje wil ik nog sneller naar Amsterdam!! Je doet het top meeis! XX Gerrianne!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. aaaahw gerianne! wat lief van je!
      ik word helemaal blij van je lieve reactie!
      Ik ga waarschijnlijk een klein blogger meeting oraniseren. Jij MOET komen<3 wil je graaaag ontmoeten!xxxx

      Verwijderen
  31. Wat een super leuke vlog + shoplog. Ik snap helemaal dat je zo blij bent met je eerste MAC product! Ik wil altijd ook nog een keer in Amsterdam winkelen, maar hier in Groningen heb je ook volop keus. ;D En die roze blazer van de H&M, love it!

    xxxx'

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Oh, vond het echt een superleuke shoplog!
    heel leuk om naar te kijken/luisteren :)
    ook gave spulletjes die je hebt gekocht zeg,
    vergeet je cupcakes niet te showen als je
    ze gemaakt hebt, haha, kunnen we lekker meesmullen.
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ik ben 4/5 dagen in de week in Amsterdam, zit daar op school. Helaas dus niet om te shoppen haha;)

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Leuke dingen heb je gekocht! Ik hou zelf ook echt heel erg van blazers :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wauwie! Ik word helemaal blij van dit filmpje!!
    Liefs, charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ah zo leuk die blasers! Ik ben er gek op!
    Leuke vlogs trouwens & dingetjes die je gekocht hebt!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Leuke filmpjes en leuke dingen geshopt!
    Ik ben zelf ook gek op blazers.. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  38. waar slaat dit op zeg? met je MAC producten. -,-

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor de reactie♥