Review: Thebodyshop



The body shop! een heerlijk en fijn merk voor een betaalbare prijs. Ik bestelde vorige keer een heerlijke shampoo en douchegels en het bevalt me allemaal superfijn! Lekkere geurtjes, leuke verpakkingen en het fijne! je kan online bestellen.
Ik hou zelf erg van bodybutters. Dus leek het me leuk om een keer een mini te proberen!
Een week later kwam de mini door de brievenbus. 
Kijken jullie mee?




Ik bestelde een mini body butter. 
Ik hou dus erg van bodybutter en deze mini's zagen er zo lieflijk en leuk uit! De verpakking en de bodybutter is superfijn<3
Dit zegt the body shop over het product:
Een miniverpakking van de intensief werkende, romige bodycrème, die gemakkelijk door de huid wordt geabsorbeerd, verzorgend en verzachtend werkt en de huid beschermt tegen vochtverlies, tot wel 24 uur lang. Speciaal voor zeer droge huid.



De butter! het ziet er echt uit als mandarijnen vla ofzo haha, een dikkige butter met een oranje tint. Ohhh  hij ruikt lekker! Als je de draaidop eraf haalt dan komt er een onwijs lekkere en zoete mango lucht uit! hmmmm me likes!
Verder is het best wel een grote inhoud. Hier doe je opzich best lang mee. 
Nou.... voor deze verleidelijke butter weet ik dat trouwens niet haha!



De butter op mijn arm.
Ik heb een klein likje uit het potje genomen wat echt meer dan genoeg is!
De butter is dikkig maar niet te dik en perfect smeerbaar. Hij ruikt echt delicous! een sterke geur van mango. jaa logisch natuurlijk! De butter op mijn arm hierboven is uitgesmeerd. Het voelt heerlijk zacht in en hij trekt snel in je huid. erg fijn gevoel!~


Ik ben erg blij met deze heerlijke bodybutter!
De butter bevat 50 ml en ruikt heerlijk naar mango.
Voor een potje betaal je maar €5.00 
wieeeh! 
Als je online besteld komt er wel wat verzendkosten bij maar opzich is dit niet heel erg duur. Voor zo lekker product vind ik het echt niet duur!

Wat vind je van deze bodybutter? Heb jij al iets van tbs?
xxxx



30 reacties:

  1. Die bodybutters zijn altijd zó lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er goed uit hoor!!
    lijkt me ook een erg fijn product xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Test wel eens producten in de The Body Shop, maar nog nooit wat gekocht. Deze klinkt heel erg fijn en volgens mij ruikt ie heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik heb ze ook, zijn zo lekker !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Klinkt perfect & de butter ziet er zo onwijs fijn uit! I like it! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  6. klinkt heerlijk en die butter ziet er inderdaad als manderijnenvla uit haaha! liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hij lijkt me geweldig! zelf heb ik de scrub ervan, die echt heeeeeerlijk ruikt! x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die geur ruikt denk ik echt geweldig (:
    Zelf heb ik ook enkel mini varianten en ze zijn echt super schattig :D

    Liefs' xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mmh die ziet er heerlijk uit! Ik ben dol op de geur van Mango dus deze moet ik hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij klinkt echt heerlijk!
    Ik heb zelf nog niets van The Body Shop, maar ik wil zeker snel eens iets ervan proberen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. lijkt me heel lekker! Helaas heb ik nog niks gekocht van the body shop, maar dat ga ik zeker eens doen!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik hou van The Bodyshop!! Zelf heb ik ook 2 bodubutters en een lippenbalsem! Leuke revieuw!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Aaaah, de bodybutters van TBS lijken me zo fijn! Handige review ook, nu ben ik echt superbenieuwd naar de geur <3

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ik zag trouwens dat je een winactie gewonnen had op MissEvie.nl
    gefelicteerd !
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hij ziet er echt heerlijk uit voor in de zomer te gebruik met die geur van mango (:

    BeantwoordenVerwijderen
  16. De body butters van TBS zijn heeerlijk!
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dit is echt mijn favoriete body butter van TBS.
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  18. TBS is zo fijn! en het ruikt vooral heerlijk! Mango kende ik nog niet haha
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  19. The Body Shop is really cool, I love your product :)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. ziet er heel fijn uit!
    die geur lijkt me ook heerlijk!
    liefsx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. ik hou van de bodyshop!
    ik heb een bodybutter met chocolade smaak
    hmmm
    xx

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor de reactie♥