ADVERTORIAL: London hotel


Weten jullie nog dat ik een paar maandjes geleden in de grote stad London liep? Ik ging er samen heen met mijn school en heb een geweldige week gehad.
Jullie konden mijn fotoverslag en shoplogjes als zien van London.
Ik heb het geweldig gehad.
We gingen met school een weekje naar London. De stad van de rode telefoon cellen, het bekakte accent en de metro's.
Vandaag schrijf ik over de verblijfplek enz. Lees snel meer! :)

www.venere.com is een website waar je het perfecte hotel kunt vinden voor weinig geld.
Ik werd gemaild door een lieve vrouw genaamd Emma die me alles vertelde over deze site en de verblijfplekken.
Omdat London een geliefde stad is en er veel mensen weekendjes heen gaan leek het me wel handig om een artikel over de slaapplekken en verblijven te maken.
Want een weekendje of weekje weg naar deze stad met een fijn bed is wel zo fijn toch?

Tumblr_ltbs68wcsb1r08pi8o1_500_large

Op de website www.venere.com kan je voor heel goedkoop een mooi en fijn hotel vinden op de locatie waar je graag dicht in de buurt wilt zitten.
Of dat nou bij de bigben, de tower bridge of de shoppingmalls zijn? Het kan allemaal!
De website heeft onder andere hotels bij deze plekken:
-Covent Garden. Klik hier voor hotels in Covent Garden.
-Regent's Park.
-Strattford.
-Westminster
-Victoria Station
-Chelsea.
Genoeg plekken dus! En allemaal mooie hotels. Ik zal een paar shotjes laten zien van deze prachtige hotels midden in London!


Hotel in Chelsea.

undefined
Hotel in Soho. Wat een prachtig gebouw!


Een laatste kiekje, een prachtig hotel midden in de stad. Covent Garden. Je zit dan echt tussen de rode touringbussen en de Britse bevolking. ^^


Op de site staan alle hotels in London. En de prijzen zijn ontzettend goed! Zeker voor families, studenten enz.
Je hebt voor ongeveer €62 per nacht een hotelkamer. *Dit is wel de goedkoopste*
Verder zijn alle hotels rond de €50 en €200 euro. Keuze genoeg dus.
Van iets minder luxe tot superluxe en uitzicht op de stad, bigben enz. Geweldige hotels midden in de stad of net iets meer afgelegen. Het kan allemaal!

Deze leuke website heeft niet alleen maar boekingen van hotel kamers in London maar eigenlijk overal in Europa.
Rome, Parijs, Milaan, London, Berlijn, Florance en Amsterdam. Alles kan!
Neem eens snel hier een kijkje voor het hele overzicht. Hier kan je je hotel boeken, prachtige plekken zien en gewoon een perfect hotel vinden!
Ik zat zelf in een Hostel. Dit is geen hotel maar een minderluxe hotel met grote slaapzalen en stapelbedden.
Omdat we met school gingen en met veel leerlingen waren zijn die slaapzalen ideaal. Maar die hotels. pfoe! dat ziet er gewoon te leuk uit!


Ga jij reserveren of een kamer boeken op deze site? ooit in de toekomst?
xxxxxxxx



24 reacties:

  1. Wat een handig artikel! alleen ik heb net deze week slaap plek geregeld in Londen haha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk artikel! Het is niet echt een bekakt accent, maar gewoon een Brits accent haha :') Die klinken soms gewoon een beetje bekakt, maar dat is vooral als je amerikaans gewend bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh handig! Ik ga nog een city trip boeken deze maand, dus ik ga zo even op die site kijken :). X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh my god! Dit komt echt net goed uit! Zo toevallig! Ik wilde binnekort gaan boeken voor 2 weken londen voor volgende zomer! Dankjewel! x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superhandig artikeltje!
    mooie hotels zeg.
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke advertorial!
    Ik ga over 2 maanden naar London dus het komt goed uit!xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk artikel zeg. De hotels zijn echt mooi. x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat ontzettend handig!
    mooie hotels :) ^^
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat hotel in chelsea is supermooi.
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wauw! london is te gek♥♥♥
    ik wil er zo graag heen.
    die hotels zijn wel goedkoop. superhandig char!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Reacties
    1. Tja dat verschilt.
      Ik schreef ook al in het artikel rond de 80 en 200 euro.
      Zou je even op de site moeten kijken.
      xxxxx

      Verwijderen
  12. Handige site. Ik ga nog een citytrip maken naar Wenen, dus ik neem zeker een kijkje.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. This is a identical any old wives tales of shipway to get rid of skin tags?


    My website; warts removal on face

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor de reactie♥