beauty: bourjois mini lakje.


mini formaten, eigenlijk heb je van alles wel mini's. Mini deobusjes, shampoo's, lipglossjes voor aan je mobiel en nu ook mini nagellakjes.
Hartstikke handig om mee te nemen in je tas, even snel bij te lakken en een klein formaat wat niet veel inneemt.
Bourjois komt met 10 mini lakjes!
Ik heb er eentje ontvangen. Kijken jullie mee?



Een wind uit dromenland blaast over de Mini Nagellakken van Bourjois… Niet meer met beide benen op de grond met Princesse à Vienne: jij bent de prinses, elke dag!
De Mini Nagellakken zijn zachter dan ooit, poëtisch en speels, met 10 nieuwe tinten, geïnspireerd door de elegante en aangename leefwereld van een prinses in de moderne tijden. Van tedere pastelkleuren tijdens theetijd tot de adembenemende delicaatheid van de mooiste avondjaponnen, een collectie die zowel romantisch als ‘trendy’ is.

Een schattig klein potje van 3 ml in 10 verschillende kleurtjes.
De hele collectie bestaande uit deze lakjes en kleuren:


Princesse à Vienne 

 
75
Or baroque: mooi, koel goud, met een gepatineerde glitter voor een kostbaar en heel eigentijds effect
76 Lavande poésie: een tedere lak in een zacht paarse pasteltint
77 Corail enchanteur: zacht koraal met talrijke effecten van fijn verguld parelmoer
78 Rose lilas: oudroze met een vleugje grijs en een mooi parelmoereffect
79 Figue délicat: mat paars, heel chic met grijze accenten
80 Blue water: een pastel van mat waterblauw, heel poëtisch
81 Bleu sirène: doorzichtig hemelsblauw, rijk aan effecten en glitter met duizend- vonkeffecten
82 Silver chic: metallic zilver, dekkend en met pailletten, voor zeer geklede nagels
83 Sweet kaki: een matte, licht melkachtige kaki voor een zachter resultaat
84 Trendy taupe: mat grijs, elegant opgelicht met bruine tinten


Fashion á New York.
85 Jaune Cab: een zonnig geel, vibrerend en gedurfd
86 Lime & Apple: citroengroen boordevol vitaminen
87 Beetle Apparition: een heel modern scarabee-effect, met groene en gouden parelmoer
88 Blue City: een grijsachtig blauw, elegant en stedelijk
89 Swimming pool: verfrissend turkoois
90 Violet Party: een vibrerende tint, met een tweekleurig effect van groene en paarse parelmoer
91 Purple Show: een Byzantijns paars, intens en diep
92 Rouge Flower: een paarsachtig bloemenrood, vrouwelijk en zomers
93 Central Red: klaproosrood, helder en fris, ultralumineus
94 Trendy Orange: een bijzonder ‘pittig’ oranje voor een opperbest humeur 

Een klein potje van 3 ml met een gouden dopje.
Het is een makkelijk kwastje. Ik had gedacht dat het een te klein kwastje zou zijn en dat je hierdoor niet goed zou kunnen lakken.

Maar dat is dus helemaal niet zo!
Ik vind het kwastje juist fijn en hij werkt lekker. Niet te streperig maar gewoon glad en mooi. Door het kleine formaat kan je je nagels precies lakken. Superfijn dus!

 

Princesse à Vienne Silver Chic.
Een prachtig lakje met een bom aan zilver. Ik vind hem zo leuk!
In het potje zag het er een beetje simpel uit maar op je nagels is deze zo leuk!
Metallic zilver, dekkend, mooie glinstering en met kleine pailetten. 
Het lakje dekt na 2 laagjes volledig en is very shiny! In het zonlicht weet je niet waar je moet kijken:)

 
Big love!

Ik vind deze mini van Bourjois geweldig! Echt een heel erg leuk en mooi lakje.
Verder natuurlijk superhandig omdat die mini is en gewoon te schattig is.
De mini's van Bourjois zijn vanaf begin augustus *nu* in de winkels te vinden en gaan €2,99 kosten.
Een must om te hebben, je nagels eventjes snel op te peppen of gewoon leuk te lakken!

Wat vind jij van deze mini's van Bourjois?
xxxxxxx




30 reacties:

  1. Wauw, wat een mooi lakje! Ik vind hem ontzettend tof. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt een super mooi lakje! Ik vind de kleur leuk :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het een mooi kleurtje, maar er zit zo weinig in haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk lakje! Ik ga ze binnenkort eens opzoeken in de winkel!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb ze al in de winkel zien liggen, ze zien er echt super leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het zijn echt hele mooie lakjes, en die van jou is ook super!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wauw die is echt super mooi!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hij is super mooi! xx

    ps; doe je al mee met mijn winactie?
    je kan een zilveren naamketting in model Carrie t.w.v. €29,95 winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ahh dit was een kleur waar ik nog naar op zoek ben! gaaf (:

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ziet er goed uit! Ik heb nog nooit een nagellakje van Bourjois gehad, deze lijken me erg fijn.
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk zo een klein potje! De kleur is ook gaaf :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ah wat een schattig potje! Ik zou alleen heel bang zijn dat het na één keer lakken al helemaal leeg is hihi. X

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik moest bij de laatste foto aan de kerst denken, haha! Ok, I don't know why. Misschien door de bom vol zilverenglitter? Heerlijk! Fijn kleurtje, girl! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik had er al veel over gehoord en gelezen maar elke keer een ander lakje, deze is ook weer prachtig! Mooi gepigmenteerd ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een mooie potjes en leuke kleurtjes! liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ooh die lakjes hebben ze zo'n 10 jaar geleden ook gehad, toen waren ze al fijn. Dus nu zullen ze helemaal fijn zijn. Mooie kleurtjes ook :D

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw wat een schattig lakje!
    En de kleur is geweldig!xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. De fashion A new york zien er zo leuk uit!xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wauw, prachtig lakje! ik ben gek op zilveren nagellak, ik vind het superstylish hihi xo

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mini nagellak is zo fijn. Ik neem weleens een klein potje mee naar m'n werk. Zodra ik dan klaar ben met werken lak ik mijn nagels en kan ik zo door naar een feestje :-) maar dit kleurtje is echt leuk! Lekker shiny!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor de reactie♥