beauty: LE Essence.


Ik ben zo excited! Essence komt met steeds leukere, geweldigerere en mooiere collecties! Voor de nieuwe seizoenen en periodes brengen ze steeds weer leuke makeupjes uit die je gewoon doen smelten.
Sommige collecties trekken me niet zo maar deze 2 moest ik gewoon laten zien! Want oh my... als je dit ziet wil je serieus alles hebben!
Kijk maar mee naar 2 limited trend editions van Essence!


Essence Wild Craft.
Als eerste een geweldige collectie met herfst tinten. Een soort jungle achtige collectie. Genaamd: Wild Craft! 
Een wilde collectie met groen, bruin en donkere tinten.
Makeup geschikt voor de herfst, fijne en leuke producten. Het kan niet beter!
De collectie zal bestaan uit oogschaduws, nagellakken, wenkbrauwsetjes en meer.


Als eerste oogschaduws.
Uit deze collectie zullen 3 oogschaduws uitgebracht worden.
De oogschaduws zien er supertof uit! Ze hebben een soort ribbelige oogschaduw textuur in mooie kleuren!
Van links naar rechts:
01- rosewood hood.
02- Out of the forest.
03- Mystic lilac.
Geweldige, leuke oogschaduws!
De oogschaduws gaan als het goed is €2,50 kosten.



Ook zit er een eyebrow setje in deze collectie.
Het ziet er veelbelovend uit! Met 3 verschillende kleuren en een handig kwastje kan je je eyebrows helemaal mooi maken!
Dit pallette is beschikbaar in de kleur
01- wooden allen.
Dit setje gaat €2,50


Dan zitten er ook 2 leuke lipsticks in de collectie.
Ik vind ze er leuk uitzien! Zwarte verpakking met duidelijke letters en de collectie.
De lipsticks hebben beide apparte kleuren. Paars en nude.
De lipsticks zijn te koop in de kleuren:
01- Mystic Lilac.
02- Rosewood hood.
De essence lipsticks gaan €1,99 kosten.

ESSENCE Highlighter Powder - WIld Craft
In de leuke collectie zit ook een handige highlighter powder.
Wauw wat een eyecandy om te hebben!
Deze poeder heeft een soort bamboo textuur wat er gewoon al heel erg leuk uitziet:)
De highlighter powder is te verkrijgen in de kleur:
01- Lets get wild.
De poeder gaat €2,99 kosten.

ESSENCE Duo Brush Etui - WIld Craft
Wauw! Ook in deze collectie zit een geweldige duo brush! 
Superhandig en gewoon heel fijn denk ik.
De kwast is duo en heeft een aan de ene kant een eyeshadow brush en de andere kant een powder brush.
<3 LOVEIT.
De kwast is verkrijgbaar in de naam:
01-luffy vests dressed.
De duo brush gaat €3,30 kosten. Cheapp!


Dan natuurlijk niet te vergeten! De lakjes.
Deze zien er simpel uit maar hebben leuke kleurtjes! 2 nudes en 2 donkere.
raaawrhhh.
De kleuren van links naar rechts:
01 tree hugging
02 out of the forest
03 mystic lilac
04 rosewood hood.
De lakjes gaan €1,60 kosten.

Echt een superleuke collectie dus! Ik ben helemaal enthousiast en wil echt bijna alles wel hebben. Duimen dat deze leuke wilde collectie naar Nederland komt! Hope so!
De collectie zal vanaf september 2012 in de winkels liggen


Essence Cherry blossom girl.
Van het stoere gaan we naar het schattige en lieflijke. Welkom in de wereld van Cherry Blossom girl!
Een lieflijke, roze en meisjesachtige collectie.
Deze collectie gaat veel nieuwe producten bevatten! Kijk maar snel mee.

ESSENCE Quattro Eyeshadow Dreaming Under A Cherry Tree - Cherry Blossom Girl
Als eerste een quattro eyeshadow.
Fijn! Ik vind die palletjes keer op keer superfijn en budget om te gebruiken! De verpakking oogt simpel maar er staat met schattige letters de collectie op. Cute!
Dit pallette heeft schattige en mooie opvallende kleuren. 
Hij heet:
01- Dreaming under a cherry tree.
Deze gaat €2,99 kosten.



Dan komen er in deze collectie 2 eyeliners. Een 2 in 1 eyeliner.
Superhandig en verkrijgbaar in 2 kleuren:
01- Big in Japan
02- My little kimono.
Deze eyeliners gaan €2,99 kosten.

ESSENCE Paper Lashes verborgen tuin Sakura - Cherry Blossom Girl
Wauw! Zo te gek. Essence komt eindelijk met paper lashes! te leuk.
Verpakt in een schattige roze verpakking met lieflijke bloemetjes.
01- Hidden in Sakura garden.
De wimpers gaan 2,29 kosten.

Essence Lipstick Potlood Cherry Cherry Girl - Cherry Blossom Girl
Essence Lipstick Potlood Het is niet Peach Cherry - Cherry Blossom Girl
Een nieuw item!
Essence lip potloden! Superleuk en handig
Verkrijgbaar in 2 zoete kleurtjes:
01- Cherry cherry girl
02- It´s peach, not cherry.
De lippotloden gaan 1,79 kosten.

ESSENCE markeerstift Konnichiwa Girls - Cherry Blossom Girl
Dan een handige highlighter pen!
Ook weer hartstikke schattig verpakt. Een zwarte pen met bloemetjes.
Beschikbaar in de kleur: 
01 konnichiwa girls!
De highlighter gaat 2,49 kosten.

ESSENCE Blush Asian Sensation - Cherry Blossom Girl
Wieeeeeh! Deze moet ik hebben.
De cherry blossom girl collectie gaat een te leuke blush uitbrengen!
Een soort duo met 2 verschillende kleuren. Als textuur staat er een bloemtjes patroontje in. Te cute!
01- Asian sensation
De blush gaat 2,99 kosten.

Essence Nail Polish Fortune Cookie - Cherry Blossom GirlEssence Nail Polish Mijn kleine kimono - Cherry Blossom GirlEssence Nail Polish Cherry Cherry Girl - Cherry Blossom GirlEssence Nail Polish Het is niet Peach Cherry - Cherry Blossom Girl
Ook komen er nieuwe vorm lakjes!
Langwerpig met leuke frisse en zomerse kleuren
Van links naar rechts:
01 fortune cookie,
02 my little kimono
03 cherry cherry girl 
04 it’s peach not cherry.
Superschattige lakjes!
Ze gaan 1,79 kosten.

ESSENCE Shimmering Body Powder Hallo Glitty - Cherry Blossom Girl_
Een supercute en nieuw product!
Shimmering body powder.
Een heel lief, leuk doosje met schattig printje en gewoon te leuk om te hebben!
Verkrijgbaar in de kleur: Hello glitty
Deze body powder gaat 3,29 kosten.

Wat een schattige en mooie producten in deze collectie!
Ik moet alles hebben haha! 
Ik hoop zo dat deze collectie ook naar Nederland komt.
Deze zal ook (zoals gezegd) in september 2012 verschijnen in de winkels.

Ik hoop zo dat beide collecties naar Nederland komen en niet alleen maar in Duitsland te voor schijn komen.
Allebei gewoon geweldig!
En zo goedkoop. Alles is gewoon te leuk hieraan!
Als het komt ga ik zeker wat inslaan haha!

Wat vind jij van deze 2 collecties?
xxxxxxx



40 reacties:

  1. Waaaaauw! inderdaad geweldig allemaal!
    die cherry blossom is echt te cute!
    ik wil die blush! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo leuk!
    al die jungle items zijn zo Nice!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die blossem girl wil ik ook hier inderdaad!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben heel benieuwd naar de lipsticks van de Wild Craft collectie, aparte kleurtjes! En die duo brush ziet er ook fijn uit :). X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat een geweldige producten! Hopelijk komen ze naar NL!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk! Vandaag ga ik naar de kruidvat, volgensmij heeft Catrice ook iets nieuws ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die blush brush vind ik echt gewledig! ik hopp dat 'ie in nederland verkrijgbaar zal zijn :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super leuke producten zitten er tussen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. cherry blossom girl is de mooiste! liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind vooral de tweede LE erg mooi! Ben erg benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige collecties! Je hebt helemaal gelijk.. Ik wil alles wel hebben!:)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Cherry blossom ziet er zo lief uit, die wild zegt mij niet zoveel.

    *Doe je al mee aan mijn giveaway?*

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super leuk artikel!
    De prijzen valllen best mee! Xx Lara

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ohh die shimmering body powder is eeeecht cute! HEBBEHEBBE!

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ziet er geweldig uit, wil ik allemaal wel hebben in mijn make-up stash hihihi... x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Die Blush is prachtig. Heel misschien wil ik ook de highlighter powder nog.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Die jungle kleuren zien er echt mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dank je voor de reactie op mijn blog.
    Wow deze LE zien er echt fantastisch uit !

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Aaah super leuk! Ik kan niet wachten tot ze in de winkel liggen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wauw wat leuk allemaal !
    die cherry blossom blush ding is leeuk !
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauw! De duo brush lijkt me echt geweldig! Die moet ik echt hebben, haha! En van de Cherry Blossom edition lijkt mij de blush echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hele leuke collecties! En die blush is echt heel schattig, die moet ik hebben haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een leuke producten! Ben echt super benieuwd! :D

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Die blush is echt prachtig, wauw. Hele mooie prodcuten, ben zo benieuwd! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik vind vooral wild craft geweldig leuk!
    Die oogschaduws:D
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  26. leuk artikel!
    ik vind die blush en alle lakjes superleuk!
    :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Echt supermooie producten, Volgens mij is de wild collectie alleen in Belgie verkrijgbaar :(

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Super leuke producten bevatten beiden collectie's (:

    Liefs'xx

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi hoi!!

    Voor een fairy taile party zoek ik die
    Ge- Wel-Dige paper eye lashes, cherry blossom girl!!

    Ik wil graag tien a 15 paar hebben??!!! wie kan me helpen!!????
    Groetjes!!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor de reactie♥