beauty: 168 colour palette/ swatches #1

dsc5551168.jpg
Laatst schreef ik over het 168 colour palette. Het palette met de prachtige kleuren, shimmers, felle tinten en allerlei soorten kleuren.
Ik was er gelijk razend enthousiast over en maakte er dus al een artikeltje bij. Maar I told you! er kwam meer.
En dat gaan jullie vandaag zien.
deel #1 van de swatches. Man wat was dat een klus! Elk kleurtje mooi swatchen en bij elke kleur weer een nieuw blijdschap gevoel krijgen. ^_^
Kijk snel mee naar deze beauties! 
 DSC_3936.jpg
Nog even een opfrisser! Dit is het palette. Een prachtige kleuren combinatie in een zwart stevig palette.. Rijen vol met geweldige, felle, donkere en glittery kleuren.
Van zwart tot bruin, van blauw tot grijs, van oranje tot roze en van paars tot jungle groen. Zo veel tinten, zo veel mogelijkheden en zo veel kleuren.
De oogschaduws zitten in kleine rondjes op een stevige zwarte plaat. Hardplastic I think.
Het zijn 2 platen die zo in het palette liggen. Je kunt er een in de deksel leggen voor de volledige 168 kleuren.
Maar ze liggen zeker handig opgeborgen en door middel van een klein koordje kan je zo de platen eruit halen.


 DSC_3946.jpg
Ik swatch vandaag het eerste deel van het palette en dat zijn de roze/blauw,paars, oranje en grijszwart tinten. 
Het zijn een hoop kleurtjes dus kijk maar snel mee! ^_^ En ja... ik heb ze allemaal geswatcht!

dsc5562f.jpg

dsc5567c.jpg

dsc5571r.jpg

dsc5573w.jpg

dsc5576.jpg

dsc5580.jpg

dsc5583s.jpg
Alle kleuren geswatcht.
Ik weet niet hoe lang ik er mee bezig ben geweest maar het was wel een werkje! Wel een leuk werkje want hey, I love oogschaduw.
Dit zijn oogschaduws met allerlei verschillende kleuren. In deze reeks zitten vooral zilver, zwart, wit, roze, paars, lila, blauw, donkerblauw, rood en bruin tinten. Ontzettend mooi en voor elk wat wils! Je kunt zeker mooie smokey eyes maken met deze kleuren.
De paarse kleuren op de derde, vierde en vijfde rij vond ik ik iets minder prettig werken. Ze zijn ruw en het duurde best lang voordat er een mooie pigmentatie kwam. De laatste drie rijen uit deze laag vind ik het mooist. De fel roze kleuren die geweldig pigment hebben.
De meeste oogschaduws zijn zacht en ontzettend gepigmenteerd. Zo heb je shimmery oogschaduws en mattere. De matte oogschaduws geven wat moeilijker kleur af dan de shimmers. Maar al met al zijn het allemaal geweldige kleuren!

dsc5588i.jpg
Na een half pakje make-up doekjes, vieze vingertjes en kwasten en een geirriteerde arm was dit het eerste deel van het 168 palette.
Ik meen het, dit is een echte must have. Voor iedere beautyblogger is een palette perfect! En of het nou 88 kleuren, 100 of 168 zijn, dat maakt niet uit! Als het maar pretty eyeshadows zijn en je er duizenden looks mee kunt maken!
right? :)

Het palette kost trouwens maar €19,95 en is te bestellen bij www.webshopcherize.nl
Wat vind jij van dit palette?
Liefs!xxx:wink:



18 reacties:

  1. wow just perfect- all colours :) a dream!
    happy new year.
    maren anita

    FASHION-MEETS-ART by Maren Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb hem laatst ook besteld (: Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel gaaf allemaal ! vooral de roze tinten zijn erg mooi zeg.
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahaha al die doekjes, kan me voorstellen dat je die allemaal nodig had! Ziet er wel echt heel mooi uit, al die swatches! Wat een mooi palette!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind mijn 88 palette al meer als genoeg, maar ik kan me voorstellen dat deze ook erg gewild is. Er mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb deze kleurtjes ook allemaal geswatched haha. Is inderdaad een flink werkje ;) Ik vind het een geweldig mooi palette!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heel mooi!
    ik heb een 88 palette, daar ben ik ook blij mee :)
    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Whahaha vreselijk werk he! Die roze rij is mooi (:

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een geweldig mooi palette!
    En die swatches zijn echt mooi gemaakt Charr!'xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, dat je al die oogschaduws geswatcht hebt! Maar wel echt een prachtig palette! Ik heb het 120 palette en daar lijkt deze best wel op alleen heeft deze natuurlijk 48 meer kleuren haha. Ik vind de laatste rij van de swatches echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Veel werk om alles te swatchen, maar ziet er goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor de reactie♥