nails: pink french manicure.

dsc5328f.jpg
Al een paar maanden is het een trend. French manicure in kleurtjes! Ik zag een paar dagen geleden bij misslipgloss een foto op Instagram van haar french manicure.
Ik dacht, hey dat kan ik ook doen met een kleurtje!
French manicure vind ik heel mooi staan maar meestal ken je dit alleen in het wit. Maar waarom geen kleur als dat ook leuk is?
Ik heb genoeg kleurtjes en dus maakte ik een roze french manicure!
dsc5317i.jpg
Wat heb ik gebruikt voor deze simpele maar toch leuke french manicure?
Heel simpel, je hebt maar 2 lakjes nodig!
Een kleurtje die jij leuk vind. Ik heb gekozen voor een felle roze kleur van WIC Herome. 
Ook heb ik er een topcoat bij van China Glaze om het mooi af te maken.

dsc5323y.jpg

dsc5329e.jpg

Dit is misschien wel de makkelijkste nailart tot nu toe. Oké het is geen nailart maar meer gewoon een nagel ideetje.
Goed hoe simpel kan het zijn?! Maak je randjes van je nagel met de gewenste kleur roze. Je kunt ze afplakken maar je kan ook gewoon op je creativiteit uitgaan. Voor die laatste optie koos ik. Gewoon op gevoel langs het randje gaan met de roze nagellak en french manicure maken. 
Als je dit goed laat drogen en het helemaal droog is kan je er voor de bescherming en extra glans een topcoat over aan brengen. Ik gebruikte er eentje van China Glaze. 
Goed laten drogen en daar zijn je nagels"! Met roze randjes.
Verzorgd, netjes en helemaal girly!


dsc5326r.jpg
Pretty right?

Zoals ik dus al zei, het is een super makkelijke maar toch hele leuke nailart/nagelinspiratie.
Ik vind french manicure netjes en verzorgd staan maar met een kleurtje is nog net iets leuker! Je kan het ook met fel blauw, zwart, oranje of een andere kleur doen. Iets wat jij leuk vind en wat bij jou past! Leef je uit:D
Wat vinden jullie van deze nails?
Liefs!xxxx:blush:



36 reacties:

  1. Leuk effect, al blijf ik bij de standaard french manicure.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey char...mooi hoor. Ik kwam ergens op een site een tip tegen. Gebruik van die rondjes waarmee je de gaatjes van je multo map papier kunt verstevigen. Zo krijg je de perfecte ronding en....allemaal gelijk...

    Kus Sas XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind 't erg leuk! Het is weer eens net wat anders dan normaal! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er leuk uit , je hebt trouwens een leuke blog !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk zeg, ik zou er nog als extraatje een glittertje bij doen om het nog wat bijzonderddr te maken. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het zo leuk staan!
    Heel verzorgd, netjes en girly. Helemaal leuk Charr!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het erg orgineel gedaan!
    Mooie randjes en nagels heb je! Ik moet echt voor nagels sparen haha.
    Mooie foto's!x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er mooi uit! Ziet er echt anders uit met een roze randje. Moet ik ook eens een keertje doen, hihih. Kisses Jentel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jammer dat mijn nagels te kort daarvoor zijn. Dat staat gewoon heel vreemd. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow ik vind het zo leuk! :) Bij mij zal het wel heel lelijk staan (alle nail-arts en dingen mislukken bij mij), maar je hebt het echt gaaf gedaan! xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind het leuk!! eens wat anders als het witte! ik hou hier wel van!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ik vind dat zo leuk !
    alleen ga ik zelf wel voor een nude - kleurtje eronder (:
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  13. aah dit is echt heel gaaf! ga ik ook eens maken:)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Echt super leuk! Dit ga ik ook proberen. Ik droeg vroeger altijd french nagels, maar ik was dat opeens beu, maar dit is wel heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor de reactie♥