xxxcharr beautynews! #5

 newspaper.jpg
Welkom bij alweer de 5e editie van xxxcharr beautynews!
De leuke meiden krant met alle nieuwtjes voor de komende maand April. Dat betekend lente, zomerse en frisse producten en nieuwe limited editons. 
Ik krijg best veel pers berichten in een week en zo veel nieuwtjes van producten dat ik het leuk vond om een soort krant te beginnen met deze nieuwtjes. Zo laat ik jullie op een leuke manier kennis maken en kunnen jullie eindelijk een beauty krant lezen met leuke nieuwtjes!
Kijken jullie mee naar het vijfde beautynews vol met allerlei leuke nieuwtjes en producten? :)

aprilll.png
maart 2013. 4e editie xxxcharr beautynews.

Bij deze het krantje van April weer!
Ik ben zelf erg benieuwd naar de nieuwe limited editions van Essence en Catrice. De Etos welness lijn is heerlijk, die raad ik zeker aan!
Ik ben ook erg benieuwd naar de Glossybox moederdag editie en de Herome lakken ^^
Volgende maand weer een nieuwe xxxcharr beautynews met hopelijk weer leuke beauty nieuwtjes!
Waar ben jij het meest benieuwd naar?

Liefs!xxxx:D



12 reacties:

  1. Ik ben erg benieuwd naar de mini herome lakjes :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. erg leuk geschreven!

    www.jenniefromtheblog.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. de mini herome lakjes zien er echt schattig uit :)
    ik ben benieuwd !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben erg benieuwd naar de Catrice Hip Trip collectie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk! Ik heb de moederdag glossybox besteld, ben wel benieuwd wat er in zit voor mn moeder hihi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke beauty krant!
    Ik ben erg benieuwd naar de mini's van Herome!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die roze lijn van Andrelon lijkt me top! Ik ben ook erg benieuwd naar de Moederdag glossybox :D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk om te zien, ik ben benieuwd naar de Hip Trip collectie!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor de reactie♥