care/ Nivea facewashes.

Herkennen jullie het ook? Thuis komen van een leuk feestje en gesloopt zijn. Dan duik je de badkamer in, poets je snel je tanden en knip je het slaap kamer lampje uit. Maar hey! Het belangrijkste ben je vergeten. Je makeup eraf halen en je gezicht reinigen. En dat is wel heel belangrijk!
Gelukkig zijn er genoeg leuke en fijne producten die je helpen met het reinigen. Kijk mee naar deze twee facewashes




De face washes zijn van nivea. Ik kende deze nog niet en zag ze laatst ineens staan bij de gezichts producten
Ze zien er leuk en vrolijk uit
Een mooie bus flacon met een dop en pomp waar je de face wash uit krijgt. De 2 bussen zien er kleurrijk uit. Ik heb 2 varianten mee genomen. Blauw, dit is voor de gemengde tot vette huid en een roze bus- voor een droge tot gevoelige huid.
Roze en blauw dus.
Op de bussen zelf staat nog wat informatie en het logo van nivea.
De doppen zijn wit en werken prima


Zoals je ziet hebben beide doppen dus een pomp systeem. Ze werken makkelijk en praktisch en je pompt er prima een goede hoeveel heid uit. Ik vind dit zelf erg hygiƫnisch en snel werken. Pompen, facewash op je hand en reinigen maar!


Hier zie je de 2 face washes op mijn huid. Ze hebben verder geen kleur en zijn beide simpel wit.
Na een pompje heb je deze hoeveelheid. Prima dus!
Ik gebruik zelf 2 pompjes voor mijn hals, nek en gezicht.
De face washes ruiken heel fijn en subtiel. Ze schuimen beide heel erg goed en reinigen je gezicht top.
Ik gebruik deze face wash onder de douche en breng het aan op mijn natte huid. Ik masseer het zachtjes in mijn huid en reinig mijn hals, nek en gezicht goed. Door de subtiele schuimende wash gaat dit perfect. Daarna spoel ik het af en voelt mijn huid schoon en super zacht aan. Toppie! ^_^
De blauwe is dus voor een gemengde tot vette huid en de roze voor de droge en gevoelige huid.
Ik gebruik zelf de blauwe en deze werkt perfect! Mijn huid blijft vet maar voelt wel goed gereinigd en zacht aan. Heerlijk


Jaaa! Ik raad deze aan.
Ook voor de droge huid werkt die goed. Mijn vriendin heeft deze getest en ze zegt dat de milde en subtiele schuim van de wash erg fijn is. Geen geprik en gewoon een goed gereinigd resultaat
Hij reinigt trouwens je huid, niet je make-up.
Ja ik ben erg tevreden!
De face washes zijn er in 2 varianten en zijn te koop bij Kruidvat.
Ze kosten 6,49 per stuk.
Best prijzig maar ze werken perfect en je doet er best lang mee.
Wat vinden jullie van deze face wash? Hoe reinig jij je gezicht en huid?
Liefs!xxx



19 reacties:

  1. Lijkt me echt een fijn product! Lekker fris! ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo te horen zijn het fijne producten! Misschien is het wel wat voor de vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben weer op zoek naar een reinigingsproduct dus ik ga even kijken. Nivea producten zijn sowieso niet zo agressief, veel beter voor je huid!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb dezer al vaker in de kruidvat zien staan, maar kon geen goed review vinden. Nu wil ik ze zeker uitproberen, echt een fijne review!
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Klinkt goed, maar ik ben niet zo voor die mousses eigenlijk. Ik gebruik zelf de Lush Angels On Bare Skin face cleanser. Heeeel erg fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Klinkt goed, fijne review!
    Ik gebruik de roze variant met scrub in een tube, ook van Nivea.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hmm deze klinken heel erg fijn!
    Een subtiele schuiming die goed reinigt, ik ben erg benieuwd! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Klinkt goed. De blauwe variant zal voor mij perfect zijn voor mijn gezicht. Ik ben benieuwd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie review! Deze producten zien er heerlijk uit :)

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor de reactie♥