photodiary/ week 30

Hey allemaal!
Het is weer maandag en dat betekend een lekker lang artikel over mijn afgelopen week
In deze diary zie je de foto's die ik post op instagram.
Lekker gevarieerd, van food tot lifestyle en beauty foto's.
Deze week was lekker druk en ik heb superveel leuke dingen gedaan.
Zo was het top weer, heb ik genoten in de zee en ben ik een weekend naar Zwolle geweest.
Kijken jullie mee?

kleine ondeugende dushi, ze is zo'n lief beestje / tanning in de tuin. Lekker bruin worden! / wrapp it upppp.

Klaar voor een dagje strand!! onderweg in de auto naar Hoek van Holland/ Heerlijke ijs koffie, love it met dit warme weer/ selfie op het strand. Als dit geen hashtag zomer is...

Jaaa, ik heb gezwommen in dit grijze water. Dat is toch wel even anders dan Curacao/ afsluitertje bij Mcdonalds, kipnuggets, milkshake en chilichickenssss / s'avonds nog even de kikker uithangen.

Woensdag in de ochtend al vroeg onderweg naar Zwolle. Yay! Ik zou 5 dagen bij een vriendin blijven ^^ / sundea's van de Hema met karamel en chocolade saus, yummeh / lieve vriendinnetjes Carlijn en Marleen

Donderdag morgen al vroeg op om naar Schiphol te gaan en Carlijn uit te zwaaien naar Aruba. We begonnen de dag met een starbucks White café latte. Mjum / Afscheid genomen van lieve Carlijn, die gaat naar Aruba verhuizen/ Ik treinde verder naar Amsterdam met Marleen. I Amsterdam :D

Een typisch Amsterdams kiekje, fietsen, gracht. / op de dammmm / even een gezonde snack. Edamame boontjes en green ice tea. Genieten!

De geweldig leuke huisjes in Zaandam ^^ / PRIMARK! De eerste keer primark voor mij, oh yeah! / Ik kocht die dag in Amsterdam alleen maar een bedel voor mijn pandora armband. Nog een voor mijn geslaagd zijn :D Een boekje met een uiltje en study achterop.

Ik heb er een nieuwe verslaving bij... Post crossing. Ik ga er binnekort even een artikel over maken, hier de geschreven kaarten :) / @ de kapper. rara wat ga ik doen??? :) / Highlightssss!
Ik vind de blonde plukjes erg leuk ^^

Zaterdag vertrokken we ook weer vroeg van huis om een dagje te touren en te treinen door Nederland met een onbeperkte dag kaart. Dit was mijn outfit / de kaas stad! Goudaaaa / Centraal station Rotterdam. *jaa we hebben veel steden bezocht *

Bij de AH to go sushi's gekocht. Niet heel vers maar wel erg lekker :D / oh hello, wat een knapperd is dit zeg <3 / Marleen maakte een onwijs tof kapsel! Een vlecht en de rest lekker speels en los. 

#selfie met blonde haartjes :) staat gelijk liever toch? :) / postcrossing kaartjes gemaakt. Met allerlei papier, plaatjes en tape gingen Marleen en ik aan de slag / we sloten de dag af door te koken. 2 heerlijke hartige taarten. Mjum!

En dat waren de foto's.
Wat heb ik een mega leuke week gehad.
Ik heb echt genoten bij mijn lieve vriendin Marleen, we hebben het ontzettend gezellig gehad. Ook het treinen, het bezoeken van verschillende *nieuwe* steden en shoppen was erg leuk :D
Ik ben nu weer lekker thuis en deze nieuwe week is weer wat rustiger. Ik ga veel aan mijn blog werken en lekker vooruit werken, like itt.
Ook moet ik weer een paar dagen werken @ maccie.
Ik hoop dat de zon nog even flink blijft shinen, dan blijven we allemaal blij :D
Hoe gaat het met jullie?
Liefs!xxx:D



19 reacties:

  1. Heel erg leuk! Die bedel is mooi! Ik ga vandaag naar Amsterdam én Primark haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuke foto's (:! Die high lights staan je super!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke foto's! Die highlights staan je echt goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dushi is cute, hehe :-) Toffe foto's, ik vind die blauwe frill bikini heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuke foto's! post crossing lijkt me ook echt zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuke photodiary Charr! :) Ik vind je haar nu echt super mooi! Vond ik al hoor haha, maar dat blonde staat je goed! En oeh wat een knappe man tussen je plaatjes inderdaad! :) Met mij gaat het top hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuke foto's! je haar is erg mooi :D liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke foto's! Altijd tof om te zien :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik was vrijdag in Zaandam, ook bij de Primark! Ik vind die huisjes daar als je het station uit loopt, echt vet, haha! Ik vind jouw photodiaries trouwens altijd echt leuk om te zien :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. je hebt echt mooi haar.x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. waar heb je die bikini weg? of welke website?

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor de reactie♥