lifestyle/ Pandora charm.


Mijn pandora armband is een super sieraad voor mij. Het betekend erg veel.
Ondanks dat er veel bedels aan hangen die allemaal een betekenis voor me hebben staat de armband lekker fashionable.
Ik heb inmiddels lekker veel bedels aan mijn armband hangen en draag hem met plezier.
Zo af en toe koop ik een nieuwe bedel.
Vandaag laat ik jullie een speciale bedel zien, de Big Ben! ^^




Dit is hem! ^^
Maak kennis met deze cutie genaamd de Big Ben! 
Ik ben zelf een half jaar geleden in London geweest en heb ook de Big Ben gezien.
De prachtige klokken toren met al het goud en de prachtige details.
Toen ik zag dat ze er pandora bedels van hadden dacht ik gelijk, wauw! Die moet ik bestellen.
Het bedeltje is super schattig.
Een kleine big ben met een hartje als klok. Het is een hangende bedel met een rondje waarop staat London met een hartje.
Ik blijf hem zo cutie vinden en elke keer kijk ik naar het schattige hangende Big Ben kloktorentje.


Een mooie zilveren bedel.
Kijk die details van het torentje, de klok in een vorm van het hartje en de bovenste kleine details.
Het is een hangetje wat hem extra cute maakt.


Ik heb mijn Big Ben bedel van de webshop sieraden.com
Neem hier even een kijkje op de webshop en de sieraden.
Ze hebben daar nog veel meer sieraden en bedels voor je pandora.
Redelijk goede prijzen, fijne verzending en goede kwaliteit.
Mijn Big Ben bedel kostte €39,00
Prijzig, maar zeker de moeite waard!
Nu ik naar mijn armband kijk en het lieve hangende Big Ben bedeltje zie moet ik gelijk aan mijn tripje naar London denken :D


Dit is trouwens mijn hele pandora armband.
Lekker vol en lekker veel bedels.
Ze hebben allemaal een betekenis voor me.
Zo heb ik een extra slotje op mijn armband zitten, ik heb een klein tasje met een blauw steentje, een cadeautje, een bedel met friendship, een hangetje met een hakje, een geldzakje met een dollar teken, een hartje, een stopper met steentjes, een koffie kopje, een dolfijntje, een bedel met een bloemetje, een studieboekje van geslaagd, een cupcake met gouden kers, een foto camera met details, nog een stopper, de big ben en een koffertje.
Dat zijn al mijn bedels! ^^
Ik ben erg blij met mijn nieuwe Big Ben bedel, als betekenis dat ik London een geweldige en mooie stad vind.
Wat vinden jullie van deze bedels? Heb jij een pandora armband?
xoxo



9 reacties:

  1. heel mooi! :D mijn mama heeft ook zo'n armband :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is hij al heerlijk goed gevuld! Big Ben is zo gedetailleerd, erg mooi! Heb geen Pandora armband, maar kijk er wel graag naar.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi! Ik zou ook wel zo'n armband hebben, maar ik vind het allemaal zo prijzig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie charm! Ik heb zelf geen pandora armband, vroeger wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw je hebt al goed gespaard. Ik vind pandora niet mooi genoeg voor die dure prijsjes ;$

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor de reactie♥