personal/ sunny bbq in the garden.


Alle familie verzamelen! Boodschappen zijn in huis gehaald, de drankjes staan koud, het vlees ligt al op de bbq en de tafel is gedekt met allerlei lekkers.
Sausjes, verschillende salades, lekkere stokbroodjes en smeersels, vruchtjes en nog veel meer.
Het is bbq time!
Met dit heerlijke zomerse weer eet eigenlijk heel Nederland wel buiten, dat kan je stellen. Maar een zomerse BBQ is helemaal leuk!
Wij hadden afgelopen Zaterdag een bbq en ik maakte foto's.

Met mijn lieve oma.
We hadden opa en oma uitgenodigd om lekker te bbqen in onze tuin.
Ja, wij hebben geen vakantie resort nodig in Turkije hoor, onze vakantie is gewoon lekker in eigen tuin. Zwembadje, ligbedjes, handdoeken en een volle zon erbij en ik ben tevreden!


















Onze tafel staat altijd vol met lekkers.
Zo komen er genoeg sausjes op tafel, wij hebben nu de heerlijke Remia sauzen, Gegrilde paprika saus, Hawaii ananas saus, moster, mayonaise, knoflooksaus. Heerlijk bij vlees en broodjes!
Ook staat er kruidenboter, filet en kruidenkaas op tafel, voor de broodjes.
Een mandje vol met stokbrood, vers en knapperig.
Wij eten bij het vlees ook graag salades. Zo hebben we rucola met stukjes augurk en een friszure dressing, een salade met veldsla, geitenkaas, feta en een zoete honing saus. Genieten!
Komkommer, tomaatjes en fris fruit maken de bbq af. 
Dit keer maakte ik ook nog andere lekker snackies. Een gekookt eitje gerold in rookvlees en galia meloen in 


Ohja, en een drankje mag je niet vergeten! Mijn favorite: JILZZZ.




Lekker bbqen, daar hoort natuurlijke lekker vlees bij
Wij kiezen altijd voor variatie en lekkere vlees soorten.
Zo hebben we voor mijn zusje spiesjes met kipnugget, frikandel en een gehaktballetje. Voor mij en mijn ouders meestal spiesjes met kip, paprika en ui. Ook hebben we meestal kipsaté. 
En natuurlijk mogen hamburgers en worstjes niet ontbreken.
Kooltjes onder de bbq, vuurtje eronder en bbqen maar! ^^


Yummeh yummeh!
Allemaal rond de tafel, gezelligheid en lieve mensen en lekker eten.
beter kan niet toch!
Lekker bbqen in de tuin, i like itt!
BBQEN jullie ook graag met jullie familie in de tuin?
Liefs!xxx:D



15 reacties:

  1. Ooh, zag er lekker uit! En gezellig vooral! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow charr jij bent egt mooi!! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er gezellig uit! Ik hou niet zo van bbq'en, ik hou het altijd bij salades en brood.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige foto's!
    Superleuke blogpost.
    Je ziet er heel leuk uit Charr!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een delishes food! <3
    Die salades zien er lekker uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke foto's!
    Nu heb ik echt zin in bbqen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk artikel Charr!
    Die foto met je oma is mooi ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. BBQen is zo leuk :D Wij hebben het deze zomer ook gedaan :)

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor de reactie♥