photodiary/ week 34

Hey! Je bent weer beland bij de wekelijkse photo diary.
We zitten in de maand Augustus en man, wat vliegt de tijd toch.
Ik zeg het elke keer weer maar ik meen het serieus.. Over 1 klein weekje begint het echte leven weer. Hard werken, studeren, in de schoolbanken.
Opzich heb ik er heel veel zin in al ben ik nu wel gewend aan de vakantie. Ghehe.
Afgelopen week was rustig maar ook weer erg druk in sommige opzichten.
Ik maakte weer een hoop foto's. Kijken jullie mee naar mijn diary?

knuffelen met mijn lieve dushi <3 / s'ochtends vroeg op en even lekker ontbijten met yoghurt en muesliiii / selfie op het station. *kijk die slaap oogjes*

lunchtime in Amsterdam @ la place. We hadden een vers broodje met tonijn, appel en ui en een vers gemaakt tomatensoepje met basilicum. Het was echt yummeh / mijn favoriete winkel everrrrr. Abercrombie&Fitch / samen met vriendinnetje gingen we naar het Rijksmuseum. De nachtwacht bekeken we ook.

Budhaaaaaa ^^ / een vermoeide trein selfie. Onderweg naar huissss / mijn aankoop van die dag. Een supermooi A&F shirt.

Lekker knuffelen met lieve hondje, she is adorable / op de fiets met Dr pepper. Oh yummeh / een reistas gekocht voor lieve dushi, want ze ging de volgende dag mee.

#selfie op de boot! ^^ Jaa, we gingen een dagje naar Giethoorn, lekker bootjes varen / chillings op het bootje, lekker varend en genieten van de zon / varen, varen, varen :D

Ons prachtige bootje. Ze worden fluisterbootjes genoemd / lieve Dushi was mee en ze was zo braaf die dag. Kijk hoe lief ze eind van de dag lag te slapen / die volgende dag ruimde ik mijn schoenen op. SCHOENENSTASH! komt nog een artikel van :)

dushi en ik zijn echt dikke vriendjes, ik hou zo van dat hondje ^^ / hello charlotte met blauwe zonnebril / Mijn Parijs vlog bewerken, die staat inmiddels online.

Vrijdagavond ging ik lekker een stuk wandelen met dushi en kwam ik in het park een luchtballon tegen die op gelaten werd, super vet om te zien! De ballon had ook leuke colourfull regenboog kleurtjes. / ieeeeel! waarom bestaan deze rot beesten en waarom gaan ze in mn huis zitten? Ik haat spinnen / yummeh lunch met kaas, tomaatjes en kruiden uit de oven.

En dat was mijn weekje.
Nu ik het zo terug kijk in foto's toch nog best druk.
Gelukkig liet de zon zich nog een keertje zien en hebben we nog even genoten.
Afgelopen weekend kon ik niet echt weekend noemen want het bestond uit werken, werken en nog eens werken.
Vandaag heb ik mijn eerste dag in Nijmegen. Ik moet mijn rooster ophalen en leer de andere meisjes kennen. Spannend!
Verder gaat nu echt mijn laatste vakantie weekje in. Ik ga deze week nog even wat schoolspulletjes halen, afspreken met vriendinnetjes en nog wat werken.
En ja, verder voorbereiden op mijn nieuwe opleiding. Ik heb er zin in!
Moet jij alweer naar school? Hoe gaat het met jullie? 
xoxo




11 reacties:

Dankjewel voor de reactie♥