beauty/ the body shop colour glide lipsticks.


In de sale van the body shop heb ik mijn slagje even geslagen. Bodybutters, fijne douche gels, alles ging in mijn mandje. Maar ook zag ik dat de colour glide lipsticks in de sale zaten en leek het me leuk om er 2 te kopen om te testen en om natuurlijk te dragen! De laatste tijd grijp ik veel meer naar een leuk, vrolijk en vrouwelijk kleurtje op mijn lippen. Ik schaam me niet meer voor felle of juist donkere tinten en draag het met plezier. Afgelopen week heb ik deze lipsticks zo vaak gedragen en ben er zo enthousiast over dat ik ze vandaag met jullie deel. Kijk maar mee naar deze colour glide lipsticks van the body shop!





De lipsticks! Ze zijn vrij klein valt me op haha! Normaal is een huls veel groter. De lipsticks zien er niet super mooi uit, gewoon basic. Een zilver spiegelende huls met een praktische klik dop. Wanneer je dit ziet zou je eerder denken aan een tas verstuiver of een lippenbalsem. Ik dacht dat eerst haha! Het zijn natuurlijk wel lipsticks. Ik heb 2 verschillende lipsticks in de kleuren: 15 en 54. Jammer de lipsticks hebben geen namen alleen maar nummers.


Op de hulzen staat nog het logo van The Body Shop, dat maakt het dan iets luxer.


De 2 kleurtjes lipstick. Wanneer je ze uit de huls draait ziet het er gelijk al wat luxer en mooier uit, haha! Ik vind beide kleuren geweldig en kon niet wachten om te te testen en op mijn lippen aan te brengen.



Nummer 14 en 54. Nummer 14 is een bessen rode kleur die neigt naar bruinachtige tinten. Ik vond hem vooral heel mooi voor de herfst maar die is nu natuurlijk bijna voorbij, toch kan die ook heel mooi zijn op een zwoele lente of zomer avond, matcht heel mooi bij bijvoorbeeld een bordeaux rode broek of blousje. Ik vind de kleur heel gaaf! Nummer 54 is het tegenover gestelde van 14. Een nude peachy kleurtje die juist heel lieflijk en nude is. Neutraal kan ook heel mooi zijn! Deze kleur sprak me eigenlijk ook gelijk aan. Het is wel zo dat als je ze via internet koopt je altijd maar moet kijken of het wat is, want de kleuren vallen altijd anders uit dan op de website, gelukkig was ik niet teleurgesteld maar blij verrast! 



De 2 kleurtjes geswatcht! Wauw, toen ik de lipsticks ging swatchen werd ik gelijk heel blij en vrolijk. Ze werken heel fijn, zijn romig, zacht en brengen fijn aan. Ze geven allebei een bom aan kleur en pigment af en dat is wat we willen! Hier ben ik met beide lipsticks een keer over heen gegaan en zoals je ziet, een mega mooi resultaat! 54 is de nude variant en is pretty! Een peachy kleur met zacht gouden shimmers en een romige finish. De andere kleur, nummer 14 is juist een heavy kleur! Bessen/bordeaux rood zonder shimmers. Hij is niet mat want hij geeft wel een subtiel en mooi glansje af. Wauw, ik vind beide kleuren heel gaaf!


Hier zie je nogmaals de 2 kleurtjes. De bordeaux rode kleur en de nude kleur die ik op mijn lippen nog toffer vind! De bordeaux rode kleur is perfect voor de wat koudere dagen. Een intens rode bessen kleur met een glanzende finish. Nummer 54 is mijn favoriet! De shiny glans in combinatie met de glittertjes is heel erg mooi. Subtiel en prachtig voor de lente! Net een fris en zoet abrikoosje. De lipsticks brengen heel erg makkelijk aan, glijden als boter over je lippen en hydrateren ze tegelijkertijd. Ik ben helemaal om! Je voelt ze amper zitten en na een lunch overleeft de lipstick het nog goed! Je moet hem eventjes bijwerken maar helemaal verdwenen is die niet, toppers dus!


Hier draag ik nummer 14, de bordeaux rode kleur. Ik vind dat die mooi matcht met mijn highlights in mijn haren, love it!


Ik ben erg blij met mijn 2 sale aankoopjes uit de sale van the body shop. De lipsticks zijn prachtig, verzorgen mijn lippen, geven ze veel kleur en ze blijven lang zitten. Jammer dat de lipsticks niet meer te verkrijgen zijn in deze kleuren anders had ik zeker een back up gekocht! Wel zijn er andere colour glide lipsticks in een limited edition. Of ze hetzelfde resultaat leveren weet ik niet maar ik raad ze zeker aan! Ik betaalde per lipstick €3,60 in plaats van 12 euro dus dat was ook een super grote mee valler! Ja, ik ben helemaal enthousiast over deze lipsticks en ga ze zeker met plezier dragen! Wat vind jij van deze lipsticks? Ben jij bekend met de colour glide lipsticks van the body shop?
xoxo