nailpolish/ Flormar nail enamel


Ik schreef al eens eerder over de nagellak van Flormar. Een Turk beauty merk met heel veel leuke, mooie make-up. Flormar is gevestigd in Amsterdam en toen ik daar vorige week weer liep moest ik eventjes naar binnen. Ik werd weer naar de schappen geleid die vol stonden met allerlei mooie kleuren nagellak. Van fuzzy coats tot glitters, matte en felle kleuren, alles was er! Ik nam weer 2 lakjes mee die perfect zijn voor de zomer. En toevallig, weer een roze en mint kleur! Kijken jullie mee naar deze 2 nagellakken?




De nagellakken die ik mee nam. Flormar Nail Enamel. Dat klinkt heel chique en luxe vind je ook niet! De nagellakken van Flormar zijn oneindig en je kunt kiezen uit superveel verschillende lakjes. Met glitters, andere toffe effecten, mat, glanzend, neon kleuren, pastel tinten. Er is eigenlijk voor iedere nagellak liefhebber genoeg keus! Ik werd helemaal blij van de volle schappen nagellak en werd overdonderd met al het moois. Toch kocht ik 2 mooie lakjes in felle en zomerse kleurtjes. De lakjes zien er mooi uit, ronde potjes met een grote inhoud van 11 ml. De lakken hebben een spitse en lange dop in een witte kleur. Op de flesjes staat in het zwart het merk en nail enamel. Ziet er dus mooi en luxe uit. 


De kleurtjes die ik mee nam. Er was zoveel meer maar ik heb al zoveel nagellak en deze kleuren sprongen er voor mij echt uit. De lakjes hebben helaas geen namen :( Wel nummers. Allereerst een mintgroen lakje in nummer: 424. En een fel roze-koraal kleur in nummer: 377.


De lakjes hebben een basic kwastje zoals we eigenlijk bij alle nagellakken wel gewend zijn. Groot, plat maar niet te breed, je kan er precies goed je nagel mee lakken zonder dat het te veel of te weinig is. Perfect dus! Ik vind wel, door de apartere vorm dop dat je hem minder makkelijk kan vasthouden, en dus sneller trilt, haha! Maar dat kan aan mij liggen.



'
Allereerst kleur 377. Dit is een super zomerse, felle en vrolijke kleur. Spat van je nagels af en in het zonlicht is die super kleurrijk en echt zomers. Dan krijg je spontaan zin in de zomer! Dit is de kleur van een sappige, rode watermeloen of een koraal kleurige bikini die mooi staat bij een gebruinde huid. Love it! De kleur dekt in 1 laagje volledig, hij laat een mooie glans achter en ziet er shiny uit op je nagels.




Dan nummer 424. Dit lakje schreeuwde naar me in de schappen. Een geweldige mint kleur die super is voor zomerse dagen aan het strand. Daar schrikken de vissen van in de zee hoor! Helaas is dit lakje niet zo leuk als ik dacht, hij lakt heel streperig en al snel veel te dik. Jammer! Toch vind ik het kleurtje heel leuk, doet je gelijk denken aan een frisse mojitio met veel ijs. Summer! De kleur dekt in 2 laagjes volledig alleen is al snel te dikkig en streperig. Houd daar dus rekening mee. Wel droogt die snel en laat die een mooie glans achter.


Deze 2 nail enamels hebben me niet teleurgesteld alleen ben ik niet helemaal tevreden met de mint kleur. Hoewel die er in het potje erg tof en zomers uit ziet is die op je nagels dikkig en te streperig. Toch kan die heel leuk zijn op je teennagels of je hand nagels, dat springt er van af. De koraal roze kleur is wel heel leuk en raad ik zeker aan als je van felle en girly nagellak houd! De lakjes dekken in 2 laagjes volledig, brengen verder fijn aan en drogen snel op. Ze blijven een week goed zitten, daarna chippen ze pas een beetje. Yay! Ik raad de nail enamels zeker aan, al zou ik even nadenken bij de mint kleur. De lakken kosten €3,50 per stuk en zijn te koop bij de Flormar store in Amsterdam. Wat vind jij van deze lakjes? Ben jij bekend met de nail enamels?
xoxo






19 reacties:

  1. Mooie kleurtjes!
    Ik wil ook nog heel graag meer producten van Flomar uitproberen.
    Tijdens mijn vakantie in Hongarije kocht ik 2 nagellakjes waar ik nu nog steeds helemaal verliefd op ben, omdat ze zo mooi en goed zijn.
    Liefs, Tessa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooi! De groene spreekt mij het meest aan. Liefs, Svenja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kleuren voor de lente!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind ze erg mooi! Jammer dat de mint kleur een beetje tegenvalt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind ze beide erg mooi, zachte tinten!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die mintgroene kleur! Supermooi <3

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kleurtjes hebben deze lakjes! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jammer dat je niet helemaal tevreden bent. Toch vind ik ze allebei erg leuk! Super leuk voor het voorjaar en de zomer!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kleurtjes. Ik vind de mint groene erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jammer dat ze toch niet helemaal geweldig zijn. Ik vind de kleurtjes wel gaaf.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het zijn 2 mooie lakjes ik kende het merk nog niet.

    Liefs, Jet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik was laatst voor het eerst in Flormar en ik heb precies hetzelfde koraalkleurig lakje gehaald! Vind hem heel fijn en mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik moet zeggen dat ik de mintgroene juist erg leuk vindt, jammer dat hij niet fijn lakt! Mijn nagellakje zijn vooral roze tinten, maar ik ga zeker ook eens zo'n kleur kopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik moet zeggen dat ik de mintgroene juist erg leuk vindt, jammer dat hij niet fijn lakt! Mijn nagellakje zijn vooral roze tinten, maar ik ga zeker ook eens zo'n kleur kopen.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor de reactie♥