nails/ Manicure en make-up set


Herkennen jullie het probleem ook? Je koopt een klein nagelsetje met een nagelschaar, vijl en andere materialen maar na een week ben je alles alweer kwijt. Ik heb dit zo vaak.. Dan zoek ik een nagel schaartje of een vijl omdat het noodzakelijk nodig is maar kan ik het nergens vinden Lichtelijk irritant als je een haal of een super lange nagel hebt die je echt wilt afknippen. Laatst kwam ik bij Action een heel handig en goed setje tegen met make-up en manicure tools! Ik kocht het setje en deel deze vandaag met jullie, kijk maar mee!


Dit is hem dan! Een luxe make-up en manicure set met alle tools die je nodig moet hebben om goede, verzorgde nagels en make-up te blijven houden. Toen ik hem tegen kwam bij de Action was ik eigenlijk al gelijk verrast. Het setje zit verpakt in een zwart kartonnen doosje wat er best leuk en veelbelovend uit ziet. Op het doosje staat een afbeelding van het setje met alle tools erbij. Verder is het doosje versierd met een ander plaatje van een meisje die mooi gemakeupt is. Op het doosje staat Manicure&make-up set 18 delig. Wauw! 18 delig, dat is veel!


Op de achterkant van het doosje staat heel wat tekst en informatie. Aan de zijkant zie je nog een keer Manicure en make-up set 18 delig staan. Ik vind het er best goed en leuk uit zien!




Wanneer je het doosje open maakt zie je dit! Een netjes, mooi zwart etui die groot en overzichtelijk is. Dit raak je niet zomaar kwijt! Het etui ziet er misschien niet super mooi uit maar het is zeker een netjes, zwart etui wat je makkelijk mee kan nemen. Formaat is groot, praktisch en heeft een rits sluiting waarmee je het etui open maakt. Handig!



De set! Wauw, toen ik hem open ritsde zag ik allemaal tools, verschillende knippertjes, een spiegel en andere make-up kwasten. Wat een grote en mooie set! Uitgebreid en het ziet er mooi uit. Dit 18 delig manicure en make-up set bevat een make-up spiegel, nagel schaartje, nageltang, nagelvijl, polijstvijl, nagelknipper groot, nagelknipper klein, pincet, nagelriemlepel, nagelhuid mesje, nagelriemduwer 2x, make-up kwastjes 2x, lippenstift kwastje, oogschaduw applicator, wimper en wenkbrauw borstel. Een prachtige, mooie en uitgebreide set dus! De tools zijn voorzien van een donkerbruine huls, ik vind dit zelf niet supermooi ogen maar het is beter dan een saaie huls. Laten we snel kijken naar de tools!


Alle tools uit het setje! Ik heb alleen de andere roze vijl er niet op staan maar het zijn in totaal 18 tools. Als eerste de nagel tools. Je ziet op de eerste foto een nagelriem duwer, hij is plat en iets te groot naar mijn mening om echt je nagelriemen terug te duwen, als tweede zie je nog een nagelriemduwer maar deze is kleiner en puntiger, dan zie je een nagelhuid mesje, ik heb zelf geen idee en heb dit ook nog nooit gebruikt haha! Als 4e zie je een wimper en wenkbrauw borsteltje, niks mis mee verder alleen zijn de haren wat ruwer. Als laatste een vijl die prima werkt. De tweede foto bevat nog meer tools voor je nagels, dit zijn voornamelijk knippers. Als eerste 2 zie je een nagelknipper in het klein en een grotere, ik vind de grote erg fijn werken en ze knippen je nagels goed door. Dan als derde een nageltang, hij is erg groot en ik vind het best eng om hier mijn nagels mee te knippen, dan zie je een pincet, ik was verbaasd over hoe goed deze zijn werk doet, werkt dus erg fijn! Daarnaast zie je nog een nagelriemlepel, een klein lepeltje die prima werkt. Als laatste een nagel schaartje, deze is helaas erg bot. Als laatste foto zie je de tools voor make-up. Kwasten! Hier verwachte ik zelf niet al te veel van. Er zit ook een spiegeltje in deze set, erg handig. Allereerst een foundation kwast, helaas is dit echt bagger. De haren pieken, steken uit en doen vooral veel pijn met aanbrengen. Daarnaast zie je een oogschaduw applicator die prima zijn werk doet, dan een oogschasduw kwastje met ook piek haren, daarnaast een kwastje voor je lippen, deze haren zijn iets zachter. Het laatste kwastje is nog een kwastje voor je lippen, werkt prima. Alleen de foundation kwast zou ik dus echt niet gebruiken omdat die gewoon vervelend is! 


Al met al vind ik dit een hele fijne set! Behalve de foundation kwast en het nagelschaartje werkt alles goed. Vooral de nagelriem duwers, de knippers, het spiegeltje en de 2 vijlen zijn erg fijn en gebruik ik met plezier wanneer ik mijn nagels doe. Het setje is dus prima en ik raad hem zeker aan! Het mogen dan misschien niet super mooie kwasten en tools zijn maar voor de prijs is het prima! En vooral de knippers en nagel tools werken goed! Mocht je benieuwd zijn naar dit manicure en make-up setje, het is te koop voor €1,99 bij Action. Je hebt ook nog andere kleuren. Wat vind jij van deze set? Heb jij hem al in huis? Of gebruik je liever betere tools?
xoxo