personal/ most worn winter things TAG


Ik schaam me eigenlijk dat ik deze TAG nog online zet, want de winter... waar is die? En is die ooit wel geweest? Nee, niet echt koude tempraturen, geen sneeuw. Je kan het eigenlijk geen winter noemen. Toch wil ik deze tag nog doen en de producten en dingen met jullie delen die ik het meest gebruikt heb in de winter maanden. Van haar tot beauty en accesoires. Kijken jullie mee naar my most worn winter things TAG?




Meest gedragen nagellak?
Absoluut mijn bordeaux rode kleur van Essie. Dit is de kleur Recessionista. Een prachtige rood/paarsige kleur die ik heel veel in de herfst en winter heb gedragen. Zo'n donkere kleur past dan beter bij het seizoen dan pastel tinten op je nagels haha. Daarom deze tint! 



Meest gebruikte haar producten?
Hoewel dit een zomer product is en je er beachy waves mee creert is dit wel mijn favoriete haar product. Als ik een messy knot wil maken spray ik wat van deze sea salt texturising sea spray in mijn haar en krijg je een fijne, wilde coupe. Net of je eventjes langs het strand bent geweest en zee zout in je haar hebt gekregen. De geur van de spray is fijn, mijn haar word er lekker messy van en is perfect voor veel volume! Een favoriet dus ^^


Meest gedragen tas?
Mijn kleine tasje van de Primark! Deze heb ik nog niet zo lang geleden gekocht. Normaal houd ik juist van grote tassen waar lekker veel in kan maar tegenwoordig neem ik niet meer zo veel mee en zeker niet als ik even naar de stad ga of een afspraak heb. Dan is zo'n tas ideaal! Het is een zwarte tas met gouden kettinkjes en dat effect vind ik erg leuk! Meest gedragen tas dus.



Meest gedragen schoenen?
Nog steeds mijn zwarte laarsjes! Deze kocht ik samen met papa <3 Dat was het laatste moment samen met mijn lieve papa voordat hij overleed. Deze laarsjes zijn daarom speciaal voor me maar ik vind ze ook gewoon heel erg leuk. Zwarte laarsjes met gouden gespen en ritsen. Ze lopen heerlijk en staan bij elke outfit! 

Meest gedragen accessoires?
Mijn gouden aztek oorbellen en mijn zonnebril met gouden randje. Merken jullie dat ik veel goud heb? Haha! Maar mijn meest gedragen sierraad is natuurlijk mijn pandora armband met de asbedel. Sinds ik papa aan mijn armband heb draag ik deze armband nog meer dan eerst. Met douchen, slapen, opleiding, alles eigenlijk! Maar met andere accesoires heb ik dan oorbellen en zonnebrillen, gewoon omdat de zon zich heel snel laat zien! :)

Meest gedragen kledingstuk?
Mijn spijkerjasje met kettinkjes. Daar kan ik kort over zijn want dit jasje staat ook overal goed bij, zit lekker en staat leuk. Hieronder draag ik een pastelkleurig blousje, die heb ik niet de hele winter aangehad hoor! ( al mogen we dit geen winter noemen toch? )

Meest gedragen foundation?
Voor mijn blog kreeg ik van het PR bureau de nieuwe foundation van NYC. Hier schreef ik al een review over. Sinds ik nu zulke foundation gebruik heb ik lichtere kleuren gekocht. Ik gebruikte zelf altijd al oranje en donkere kleuren foundation, lelijk! ik snap niet dat ik niet in zag dat die kleuren veel te donker zijn. Nu heb ik een lichtere kleur en dat is zo veel beter! Mijn huid ziet er stukken beter uit, sluit nu mooi aan op de kleur van mijn huid en deze foundation is heel fijn. Licht, geen pannekoek effect en camoufleert goed. Yay!

Meest gedragen blush/bronzer?
Bronzer heb ik helemaal niet veel gebruikt in deze maanden, ik vind bronzer meer bij de lente en zomer passen. Mijn meest gedragen blush is de blush van Sephora. In een licht roze en donkerroze tintje, ik gebruik hem als combo en dan is die zo pretty! Soms gebruik ik de lichte kleur ook nog wel eens als highlighter. Ik vind roze kleurtjes zo leuk en het maakt je gelijk een lieve en schattige uitstraling. Deze blush is al best wel oud.. Helaas is er geen Sephora meer in Nederland maar I love this! <3

Meest gedragen lip product?
Nude en berry kleuren! Ik heb heel veel mijn body shop lipstick gedragen die een bessen rode/paarse kleur had. Maar ook koos ik voor nude tinten. Deze is van Rimmel, de colour rush lipbalm, daar schreef ik laatst over. De pigmentatie is prachtig, hij voed mijn lippen en hydrateert enorm. Maar meer de donkere en nude kleuren is zeker het meest gedragen!

Meest gedragen mascara?
De miss sporty pump up booster mascara. Zonder enige twijfel. Deze mascara gebruik ik nu al sinds ik hem kreeg om te testen en hij is nu bijna op. Helaas! :( De mascara is waterproof, heeft een super fijn borsteltje die mega is en geeft je wimpers goed en veel volume. Gotta love it! Absoluut een favoriet die ik heel veel heb gedragen.

Dit was de tag! Misschien een beetje laat want de winter is sowieso al weg en er was eigenlijk geen winter te bekennen. Nu is het al vollop lente, de zon laat zich steeds meer zien en daarom vond ik het eigenlijk dubbel om deze tag nog te doen. Toch vond ik hem leuk om te doen en de producten te laten zien. My most worn winter things! Ik ben benieuwd welke producten jullie het meest gebruikt hebben. Laat het me weten in de reacties! :)
xoxo