personal/ prachtige roze lente bloesem


Het was afgelopen week zo prachtig weer! Wauw. Ik weet echt niet wat er met ons land aan de hand is maar met de aarde gaat het natuurlijk minder goed. Deze tijd van het jaar en dan al zo'n mooi weer? Dat klopt helemaal niet! Ik vind het persoonlijk niet erg en geniet met volle teugen van alle warme en vrolijke zonnestraaltjes. Ook de natuur doet al vrolijk mee en overal zie je narsissen, paarse bloemetjes en bloesems staan. Laatst liep ik lekker buiten te wandelen en kwam ik aan het einde van mijn straat een geweldige bloesem boom tegen vol met roze bloemetjes. Ik snelde naar huis, pakte mijn camera en maakte geweldige shots! Kijk maar snel mee, want ik ben er best wel heel trots op ^^ 











Ik kon zelf amper geloven dat ik deze foto's gemaakt had toen ik ze aan het uploaden was op de laptop. Ik zeg het niet vaak maar op deze foto's ben ik echt trots en ben er zo mega blij mee! Heb er gelijk een aantal af laten drukken want dit verdiend een foto lijstje. En hey, van deze foto's krijg je sowieso een heel happy en lente achtig gevoel toch? :D :D :D Ik heb zo veel meer zin in de lente, alle vrolijke bloemetjes en bijtjes en de lammetjes in de wei. Kunnen jullie ook niet wachten? En wat vind je van deze foto's? 
xoxo