beauty/ make-up faces #2

I ♥ It
Vandaag deel ik de  tweede editie van make-up faces! Het vorige artikel viel zo goed bij jullie in de smaak dat ik besloot nog een deel te maken. Ik kan uren genieten van mooie make-up, prachtige ooglooks, glanzende lippen en perfecte geshaped gezichten met bronzer, highlighter en blush. Van subtiele looks met glanzende pastelkleuren tot heftige looks met smokey eyes, knalrode lippen en heel veel bronzer. Ik krijg er geen genoeg van en daarom deel ik vandaag make-up faces deel 2! Kijken jullie mee?
Cute makeup
een hele naturel look maar door de mintkleurige ooglook en accenten is het toch een hele frisse en speelse look geworden! De ogen zijn mooi aangezet met pastel kleuren zoals mint, lila en koraal, heel fris en zomers. Ze is heel mooi geshaped en de blush zie je duidelijk maar toch subtiel zitten. De glanzende peachy lippen maken het hele effect af.

CHIC REBECCA | bh cosmetics | pastels
Nog een pastelkleurige look! Ik vind de wenkbrauwen zo gaaf gedaan! Heel makkelijk maar het effect is zo leuk. Niet geschikt voor een dagelijkse look maar om een keer te experiemteren is het best leuk! Ik vind de ooglook ook weer heel subtiel, zalm en mint passen perfect bij elkaar en de wimpers zijn mooi aangezet met donkerbruine mascara, gaaf! Haar blush is ook peach/zalm kleurig en matcht goed bij de ogen. Haar lippen zijn zacht pastel roze, heel pretty!

Simple, elegant look. #makeup
Subtiel, nude maar zo mooi! Ze is prachtig geshaped en haar foundation zit er geweldig op. Geen oneffenheden, het lijkt wel airbrush effect! De wenkbrauwen zijn dik en grof aangezet maar dit ziet er wel geweldig uit, ze heeft een grote, zwarte opvallende wing en haar wangen zijn ook mooi geshaped met een peach kleur blush. Haar lippen vind ik ook erg mooi, nude zalm met een prachtige glans.

Pink with green eyes. #makeup
Zei er iemand roze? Pink everywhere! Haar wangen zijn flink aangezet met een candy roze kleur en vallen goed op. Haar wenkbrauwen zijn ook grof en dik met bruin tinten, volle wenkbrauwen vind ik erg mooi! Haar ogen vallen heel goed op door het roze, wat je ook in de waterlijn duidelijk terug ziet, geweldig! Nude roze lippen maken deze look helemaal af.

Winged liner and pastel pink lips in the new Tocca lookbook. So '60s yet so modern.
Absoluut een favoriet, helemaal nude. Lippen, ogen, huid. Prachtig.

Blue, teal & pink
Een toffe look met aqua groen in haar ogen wat goed opvalt, gematcht met geel, donkerblauw en een bom volume aan nepwimpers, denk ik ^^ Mooi geshaped en haar lippen, glossy!

Pastel coral hair!
Dat haar is al geweldig maar de make-up past er precies bij! Hoewel ik nooit van die fel oranje blush zal dragen staat het nu wel heel dramatisch bij de look, niet dat ik zo over straat zou gaan maar heel eerlijk, bij dit meisje staat het heel tof!

Freckles - Blue eyeshadow
Sproetjes, oranje lippen en blauwe oogschaduw. Wie bedenkt het? Dit is misschien niet de mooiste make-up maar ik vind het toch iets hebben. Het meisje met de sproetjes, rossig haar en dan die fel blauwe oogschaduw erbij, tof bedacht.

Elisabeth Erm by Katja Rahlwes for Vogue Paris
Wauw! Dit vind ik dan weer super, van een pastel look vallen we terug naar een vampy, dark en edgy look. Stoer, gewaagd en vooral heel gaaf! Haar wenkbrauwen zijn heel dik aangezet met zwart, zou ik persoonlijk niet doen maar voor deze foto en haar look is het gaaf. Haar ogen zijn nog meer voorzien van zwart en grijs tinten en haar lippen, vampy burgundy rood. Heel erg gaaf! Haar bleke huid past hier perfect bij.

make up by Emmanuel Rico Chastel
Een look die je niet zal dragen maar wel uren naar kan kijken door de mega gave wimpers. Het effect is zo mega leuk! Een blauwe ooglook met koude, ijsblauwe kleuren en mega lange wimpers in kobalt blauw. Hoe tof! Haar gezicht is mooi geshaped in bruin tinten wat voor een subtiel effect zorgt, omdat haar ogen al mega opvallen.

Geisha's! Op pinterest kan ik er geen genoeg van krijgen, deze dames zien er zo wonderschoon uit. Een bleke, bijna witte huid, zonder oneffeheden of andere dingen. Dit meisje ook, een prachtige, sneeuwitjes mooie huid en de make-up valt heftig op. Rood tinten met goud en oranje voorzien haar gezicht. Haar lippen zijn besprenkeld met gouden schilfers wat een chique effect creert. Onder haar ogen zie je een rood oranje lijn oogschaduw en ze heeft in plaats van nepwimpers boven, de nepwimpers onder haar ogen, gaaf!

.
Een naturel look met fel roze lippen en een flink geshaped gezicht, de blush maakt het hem, een peachy/oranje kleur blush wat deze look geweldig maakt. Haar ogen zijn simpel en alleen voorzien van een klein laagje mascara.

Sui He, Elie Saab Couture S/S 2012, so fresh faced and pretty
Van opvallend gaan we terug naar nude en natural. Dit vind ik ook prachtig. Een hele mooie, simpele, basic look die toch heel naturel staat. Vooral de shaping vind ik heel erg mooi gedaan, subtiel, rustig en zacht. Haar lippen springen er uit door de zacht roze kleur, haar wenkbrauwen zijn vol en grof en haar ogen spreken door de kleuren en de juiste mascara.

who are we: PERFECT PASTELS  #makeup
Ik kan geen genoeg krijgen van pastel kleurige looks. Ooglooks, pastel kleurige lippen of peachy wangetjes, het is allemaal zo mooi! Dit vind ik dan weer een look die je alleen maakt voor de leuk maar hij blijft heel tof!! 2 verschillende pastel kleuren vullen haar oogleden tot aan de wenbkrauw en het ziet er zo sprookjesachtig uit. Haar gezicht is mooi geshaped en ook de kleur lippen past perfect bij deze look, heel mooi.

pastel makeup
De laatste make-up faces! Dit is ook een favoriet van mij, pastel again! Ook een natural beauty en vooral heel mooi geshaped en haar gezicht geaccenntueerd met highlighter en veel glans. Oranje is de kleur die voor haar centraal staat en haar ogen zijn volledig oranje gemaakt, wel vervagend naar boven wat zorgt voor een lief effect. Haar blush is koraal oranje en haar lippen hebben die zelfde tint, pretty!

Dit waren de make-up faces alweer! Ik heb weer een hoop inspiratie gekregen en een paar toffe looks gevonden die ik zo graag eens nou zou willen maken. Nu weet ik wel dat er veel foto's bewerkt zijn maar toch kan je zo'n look namaken hoor! Als je de goede make-up producten en kwasten in huis hebt gaat dat goed komen. Ik hoop dat jullie deze 2e editie leuk vonden om te zien, als er nog een 3e moet komen hoor ik dat graag! Wat vinden jullie hier van?
xoxo