beauty/ Maybelline dream BB cream


Vandaag deel ik weer eens een review met jullie over gezichtsproducten! Geen verzorging maar een make-up product. Ik kocht deze BB cream afgelopen week en ben zo enthousiast dat deze een review waard is. Ik ben erg fan van de BB cream maar merk dat de hype een beetje weg valt, er komen nu weer nieuwere producten zoals CC cream en andere getinte crémes. Zelf gebruik ik nog wel vaak BB cream, het is lichter en voelt fijn aan op je huid. Kijken jullie mee naar deze BB cream van Maybelline?




De BB cream is van Maybelline, een fijn merk die hele goede producten heeft. Zelf heb ik wel eens een foundation geprobeerd en vooral de mascara's vallen goed in de smaak. Dit keer zag ik een aanbieding van de make-up gezichtsverzorging en dacht, laat ik deze maar eens mee nemen! Dit is de dream fresh BB cream. Volgens het merk hebben vrouwen duidelijk wensen wat betreft huidverzorging, maar vinden ze het uitzoeken van een foundation heel lastig. De dream fresh BB cream is daarvoor perfect volgens Maybelline. Deze BB cream is een olievrije formule met een licht glanzende finish en een vleugje kleur die direct imperfecties zou moeten vervangen, het oppervlak verzacht, de huid hydrateert en beschermt tegen de zon met SPF 30. De textuur is luchtig dankzij een frisse water-gel formule. Er zijn geen oliën of zware ingrediënten toegevoegd die je voelt zitten op je huid. Klinkt allemaal erg goed! 



Klinkt allemaal erg goed dus! De BB cream ziet er verder goed uit, een praktische tube die je makkelijk mee kan nemen in je make-up tasje. De tube ziet er fris en vrolijk uit. Een nude kleurige tube die wit uitloopt en voorzien is van barbie roze BB letters. De tube heeft een draaidop wat handig werkt. Op de achterkant van de tube staan nog wat ingredienten en informatie over het product. Even alles op een rijtje, wat beloofd de dream fresh BB cream? Het vervaagt imperfecties, verbetert de conditie van de huid, verheldert, past zich aan de natuurlijke teint aan, egaliseert, hydrateert, beschermt met SPF30 en het voelt comfortabel aan. Ook bevat deze BB cream verzorgende bestandsdelen, Glycerol is hydraterend, aloe vera extract is verzachtend en kamille extract werkt kalmerend. Ook zitten er wat zuren in die je huid exfolieren. De basis is dus hydraterend en verzorgend, een prima moisturizer.


De BB cream op mijn huid, luchtig, fijne substantie en verkoelend. Op de tweede foto zie je hoe mooi en egaal de dekking is, maar daar dalijk meer over! Ik heb de BB cream in de kleur light medium skin.


De BB cream op mijn huid, op de eerste foto draag ik helemaal niks. Mijn huid is onrustig, heeft wat oneffenheden en roodheden, op de tweede foto draag ik een laagje BB cream. Helemaal egaal is het niet maar het is zeker beter geworden, de rode plekjes en oneffenheden worden goed verborgen en het maakt mijn huid een stuk stralender. De BB cream voelt licht en fijn aan en hydrateert mijn huid goed. Het lijkt wel alsof de BB cream een frisse créme is, zo fijn voelt die aan! De BB cream droogt mat op maar laat wel een sutbiel en gezonde glans achter, erg mooi. Alleen maar fijne en veel plus punten dus! Ik ben erg enthousiast. De BB cream blijft de hele dag prima zitten, vlekt niet en maakt mijn huid dus mooi egaal.


Dit was de review dan! Ik ben enorm tevreden met deze BB cream, de tube is praktisch mee te nemen maar de inhoud is nog veel fijner! De kleur is perfect voor mijn huid, maakt het egaler en laat een gezonde glans achter. Ben je op zoek naar een BB cream met een mooie dekking? Dan is deze geschikt voor jou! Hij is er in 4 kleuren: Univeral Glow, Light Skin, Light medium skin en Medium deep. De dream fresh Maybelline BB cream kost €9,90. Je hebt dan 30 ml. Wat vind jij van een dekkende BB cream, ken jij deze?
xoxo