beauty/ Miss Manga Mascara

 photo IMG_8472_zps255731b3.jpg
Al een tijdje geleden is er een nieuwe mascara uitgebracht door L'oreal Paris. De Miss Manga mascara! Een mascara die voor mij weinig deed.. Ik was er niet super enthousiast over maar toch gebruik ik hem wel vaker. Nu zijn er nieuwe Miss Manga mascara's gelanceerd, maar geen normale zwarte, nee mascara's met een kleurtje! Vorig jaar begon de hype met gekleurde mascara's maar dit jaar zet de hype door. Ik heb 2 mascara's die ik vandaag aan jullie laat zien, kijk maar mee!




Gekleurde mascara's vind ik erg leuk, het maakt je ooglook net wat sprekender en de kleurtjes zijn leuk en speels. De trend is al een tijdje in beauty land maar buiten Bourjois had ik nog geen andere drogisterij merken gezien met gekleurde mascara's. De Miss Manga mascara vond ik zelf niet heel erg fijn maar toch is het idee van de Miss Manga gekleurde mascara's leuk. De lijn bestaat uit 3 mascara's, drie mooie, blauwige kleuren die je ooglook speelser en spannender maken. Ik heb zelf de aqua blauwe en de donkerblauwe variant, er is ook nog een paarse kleur. De kleuren maken vooral in de zomer je ooglook speels, en het vrolijke blauw maakt je ooglook nog opvallender en zomers!


De Miss Manga mascara's zien er speels en vrolijk uit. Een zwarte huls met mooie roze opdruk. De doppen zien er girly en tof uit. Op de dop staat Miss Manga in de bijpassende kleur van de mascara. Ik heb een aqua blauwe en donker blauwe kleur. Pop Turquoise en Electric Blue, toffe namen! Ook is er nog een paarse kleur die Tropical Violet heet. Gekleurde wimpers, uitpakken met kleur is eigenlijk al een trend uit de jaren 60. Lekker veel volume en een onweerstaanbare oogopslag. Vaak gebeurd dit met veilig zwart maar het is juist leuk om af te wisselen en een heftige kleur te gebruiken. Blauw en paars zie je het meeste terug komen, want de wimpers moeten de hoofdrol gaan spelen in het aankomend make-up seizoen! De mascara heeft een fijn borsteltje, hij draait en buigt met je mee alleen zie ik hier eerlijk gezegd niet echt het nut van in. Het borsteltje is verder wel erg fijn, voorziet je wimpers van een mooie kleur laag en maakt je wimpers lang en volumineus. Laten we naar de swatches gaan! 




De swatches van de mascara's! Op de eerste foto's zie je mijn wimpers zonder mascara. Ik heb van mezelf al vrij lange en zwarte wimpers. Als ik ze even krul dan heb ik lange wimpers met veel volume. De gekleurde mascara's zorgen niet persee voor volume maar wel een tof effect op je wimpers! Op de eerste foto zie je Pop Turquoise, een hele toffe, knal blauwe kleur. Hij doet me denken aan de helder blauwe zee. Mooi, duidelijk pigment, staat alleen niet geweldig bij mijn blauwe ogen, dat word iets te blauw. Op de tweede foto draag ik Electric blue, deze kleur mascara vind ik geweldig! Een toffe kobalt blauwe kleur die je ogen gelijk sprekender en opvallender maakt. Tof! Je kan afwisselen met de kleurtjes om hem bijvoorbeeld alleen onder aan te brengen of op je onderste wimpers. Je kan een subtiel effect creeren maar kan het ook zo opvallend mogelijk maken. Leuk! 


Nog een full foto van mijn ogen met de donkerblauwe en aqua blauwe kleur. Ik vind het effect subtiel en leuk voor de zomer!


Ik vind de trend gekleurde mascara nog steeds erg leuk! Het maakt je ooglook net wat speelser en opvallender en vooral deze 2 blauwe kleuren zijn heel tof! Het maakt je ogen frisser, opener en leuker. De mascara's zijn vanaf nu te koop voor €14,99 per stuk. Er zal ook nog een paarse variant te koop zijn. Wat vind jij van deze gekleurde mascara's? Draag jij het wel eens of skip jij deze trend liever?
xoxo