lifestyle/ Maart favourites

 photo 4c5c1b76-9709-4468-b0b6-1240cf3490cb_zpsc9fda215.jpg
Een beetje later als normaal maar hier is die dan eindelijk! Het maandelijkse artikel waarin ik mijn favorieten laat zien van de vorige maand. Het is alweer midden April en ik zeg het elke keer weer maar de tijd gaat echt mega snel. Nu het weer beter met me gaat merk ik gewoon dat alles veel sneller voorbij gaat. Ik ga weer elke dag naar school, stage en ben ook weer begonnen met werken. Aankomende weken gaan er voor mij heel leuk uitzien want ik heb heel veel vrij, ga lekker veel naar mijn vriend en ga andere leuke dingen doen, yay! Ook zit pasen er aan te komen en dat betekend lekker eten en veel paaseitjes! Kijken jullie mee naar mijn favorieten van Maart?

fashion/ zomerjas en nieuwe Primark sjaal
De lente is echt begonnen en ik heb mijn winterjas gerolen voor mijn zomer jasje. Deze draag ik nu elke dag en ik vind het zo fijn! Lekker geen dikke lagen meer en gewoon een fijn, dun jasje die je leuk kan combineren met een sjaal. Deze sjaal kocht ik bij de opening van de Primark en ik ben er helemaal verliefd op, vrolijke kleurtjes, een leuke print en de sjaal heeft schattige bolletjes. Helemaal lente proof!

food/ fruitige, zoete appels.
Elke dag dat ik naar school ga ging er een fris zoet appeltje mee in mijn tas, yum! Ze zijn lekker, gezond en vooral heel goed voor je dagelijkse vitamientjes! Ik eet appels nu echt veel en vooral gewoon lekker makkelijk uit de hand. Even het appeltje afspoelen en eten maar! Of het nu op de fiets, in de bus of tijdens mijn school pauze is, een appel is altijd yum!

care/ Nivea Soft handcrème.
Ik merk gewoon dat de temperaturen nu gaan veranderen, je verandert je jas en kleding maar ook aan verzorging moet gedacht worden! Mijn huid kan nog niet echt wennen aan het feit dat het zo lekker buiten is. Geen trekkerige kou meer voor onze huid maar ik moet hem natuurlijk nog wel goed blijven verzorgen. Van droge handen heb ik eigenlijk altijd wel last en daarom helpt deze handcrème zo goed bij droge handen en plekjes. Ik vind hem superfijn, hij gaat standaard met me mee in mijn tas en verzorgt mijn handjes goed!

snack/ paaseitjes!
Volgend weekend is het alweer Pasen. De tijd vliegt enorm snel! Chocolade letters en kerstboom vormige chocolade is weer ingewisseld voor paaseitjes, paashazen in chocolade vormen en paas koekjes. Yay! Ik vind het totaal niet erg en geniet vollop van alle lekkere dingetjes, vooral de paas eitjes met vullingen vind ik echt heerlijk! Mjum mjum. *schaaltje lag vol op de foto, kort daarna was die al best wel leeg haha! *

beauty/ berry kleurige lipstick
Hoewel het lente is en je zal verwachten dat iedereen massaal pastel kleurige en roze tinten draagt op de lippen sla ik een andere keus in! Ik kies voor donkere en berry kleurige lippen. Ik vind het mooi matchen bij mijn uber blonde haar en het is gelijk wat opvallender dan de pastel trend. Tuurlijk zijn nude kleuren ook prachtig alleen merk ik gewoon dat ik de donkere tinten ook heel erg mooi vind! Deze is van the body shop.

thing to do/ Lente foto's maken
De laatste tijd ben ik druk met school maar als ik vrij heb en het is mooi weer duik ik het liefste naar buiten, het park in met mijn geliefde Canon camera. De bloesems en alle kleurrijke bloemetjes maakte mij helemaal blij afgelopen weken. Ik heb dan ook meer dan 100 foto's gemaakt van allerlei bloesems, bloemetjes en andere lente dingen. Deze foto maakte ik ook en ik ben er stiekem wel heel erg trots op, ik word zo blij van de lente bloesems! <3

beauty/ Miss Manga mascara
Hier komt nog een review over want wat zijn deze mascara's leuk! Normaal verwacht je zwarte of bruine mascara maar de trend gekleurde mascara is weer helemaal terug! Bij verschillende merken zie je nu dat ze ook met gekleurde mascara's komen. Deze zijn van Maybelline, de Miss Manga mascara. Die was er al in het zwart maar ze zijn er nu ook in 3 andere kleuren, ik heb er zelf 2 die ik van stage kreeg. Een donkerblauwe en een knalblauwe/turkooise kleur. Heel tof en gelijk opvallend detail aan je wimpers!

photo/ dushiiiiii
Dushi mag niet ontbreken in de Maart favorieten want mijn lieve puppy is 1 jaar geworden 25 Maart. Dat vierden we voor haar uitbundig met liedjes, veel vertroeteling en aaien en koekjes! Ook kreeg ze een extra speeltje en werd ze flink geknuffeld en gekust door ons. Hihi. Ze is zo'n lief hondje. Ik mis haar wel veel omdat ik lange dagen maak op school maar als je dan thuis komt en ze bespringt je dan is alles weer goed. Die lieve likjes en kusjes, love my doggie!

song/ Zombie
Franstalige muziek, ik ga het steeds leuker en mooier vinden. Dit liedje is vrij bekend omdat die uit de top 40 komt maar wat is het een heerlijk nummer! Ik luisterde hem vrijwel elke dag, op de fiets of onderweg in de bus. Via deezer, dit nummer ging dan keihard aan en ik genoot er van. Nu vind ik hem iets minder omdat ik hem te veel gedraaid heb haha! Maar sowieso, Franstalige liedjes ga ik steeds leuker vinden. Mocht je dit liedje niet kennen? luister hem maar is, dan weet je wat ik bedoel ^^ 

school/ drukke dagen en veel praktijk
Een favoriet is absoluut school! Ik vind de opleiding zo mega leuk en heb nog geen seconde spijt gehad dat ik dit gekozen heb. Het is wel pittig en echt wel lastig maar wel zo'n uitdaging en vooral heel erg leuk! Ik ben nu vollop bezig met examens en leren, leren en nog eens leren. Ook doen we heel veel praktijk, hebben we salon en oefenen we veel met behandelingen. Ik vind massage, harsen en verven het leukste om te doen. Nog een paar maandjes en dan zit ik alweer in het 2e leerjaar van mijn MBO opleiding, wow! Vorig jaar had ik examen stress haha!

shoes/ Converse allstars
Ik ben er verliefd op sinds ik ze kocht, mijn gloednieuwe en mooie all stars! Converse vind ik geweldige schoenen, casual, stoer en ze zitten heerlijk. Ik had mijn zinnen eerst gezet op de witte lage chuck taylor all stars maar deze waren er helaas niet op mijn maat. Toen ik verder ging kijken kwam ik deze donkerblauwe tegen, ook heel leuk en zeker voor de lente/zomer. Het zijn lage all stars in donkerblauw met de opvallende witte veters. Ze lopen werkelijk waar goddelijk en staan vooral heel casual en stoer onder een witte of spijkerbroek! Gotta love them.

Dit waren mijn favorieten van de maand Maart alweer! Ik merk dat ik gewoon beter in mijn vel zit en alles gelukkig ook beter gaat. Ik geniet volop van alle dingen, probeer alles zo positief mogelijk in te zien en dat lukt aardig. Zoals julliie al een beetje weten heb ik een vriend en dat helpt ook enorm <3 Tuurlijk zijn er ook mega baaldagen en dat ik denk, niks hoeft meer. Het feit dat papa nu al zo lang weg is van ons doet ook nog steeds mega veel pijn. Aankomende 20 April is het een half jaar geleden dat die overleed en dat vind ik nog steeds bizar en heel erg onwerkelijk, life goes on, hoe moeilijk dat ook is... Ik hoop ondanks dat dat jullie de favourites weer leuk vonden om te zien! Ik wens jullie nog een hele fijne maand! Wat waren jou favorieten van Maart?
xoxo