personal/ irritatie dingen

For Those Who Crave Fashion | via Tumblr
Yy Er zijn heel wat dingen op een dag waar ik heel blij van word, aardige mensen, leuke situaties of gewoon een grappig moment. Maar ik maak ook vaak zat de minder leuke dingen mee. Confrontaties om papa, een irritant iets in de bus, het kan verschillen maar de irritaties zijn er wel, ik deel mijn lijstje met de irritaties, normaal een happy list, nu een lijstje van dingen die gewoon irritant zijn, en ja ik ben een zeurder haha!
*mensen die staan te dringen bij een bus halte- okey come on! Je krijgt heus wel een plekje in de bus hoor* roddelende meiden- gewoon heeeel erg irritant en dom van die meiden * net je favoriete smaak smoothie die op is bij de AH to go- mweh, niet leuk en zeker niet als je je zo verheugt op de mango smoothie * mensen die klagen over het weer terwijl het super warm is- waaaaarom is het nooit goed met Nederlanders? aaargh! * mobiel die nog maar 2% is- oker dit haat ik zo erg, als je dan nog een half uur moet reizen en je mobiel valt ineens uit * bijna geen tijd hebben om te bloggen- daar zit ik nu enorm mee, doordat ik een vriend heb ben ik meer daar en schiet het bloggen door school en het afspreken er nog wel eens bij in, niet leuk! * glitter nagellak die er super moeilijk af gaat - ik vind glitter nagellak geweldig alleen het eraf halen is nog steeds een hell, en met aluminium folie lukt het ook niet altijd * te heet op je zolderkamer - haha daar hebben we de klaag Nederlander al! Ik klaag om de warmte op mijn zolder omdat de zon daar de hele tijd schijnt, dan is het savonds super warm! * haasten om je bus te halen en hem glas hard missen - grrrr! Daar kan ik zo mega kwaad om worden, dan heb je al dikke stress en haast je extra veel, zie je dat je bus er staat maar net wanneer je komt aanlopen rijd die voor je neus weg... Met het gevolg dat je geen aansluiting hebt en een halfuur langer onderweg bent. * crematieliedjes van papa - dit is gewoon confronterend en heel erg vervelend, als er een liedje komt van de crematie houd ik het soms eventjes niet meer, heel naar :( * witte converse die er niet meer zijn - ik wilde heel graag witte converse gympen maar elke keer is mijn maat weg :( * deelexamens anatomie - moet ik nog meer zeggen? Rot anatomie :( * mensen die je aanstaren in de bus of trein - aanstarend nagekeken worden in het OV., belachelijk en vooral irritant 
Zo genoeg geklaagd! Waar irriteer jij jezelf aan? Klaag klaag klaag