photodiary/ week 16

Goeiemorgen allemaal! Vandaag is het eigenlijk gewoon nog Zondag maar ik heb toch besloten mijn photo diary online te zetten. Afgelopen week is er zo veel gebeurd! Ik liep maandag gewoon stage en na een lange dag had ik dan eindelijk het gevoel, yes bijna een paar dagen vrij! Dinsdag moest ik nog een lange dag naar school, gingen we voor het eerst naar de plek van papa en had ik een hele lange week vrij. Lekker veel vrije dagen, het paas weekend, heerlijk! Toch was het ook heel zwaar.. Gisteren was het precies een half jaar geleden dat mijn lieve papa overleed. Ondanks alles heb ik toch veel vrolijke en leuke foto's gemaakt, al is er wel heel veel verdriet. Kijken jullie mee naar de photodiary?

Maandag begon met een ziekenhuis bezoek en stage! Ik maakte een donut knotje, staat altijd zakelijk hihi ✗ Na een lange dag stage knuffelen met lieve hondje <3 ✗ Dinsdag ochtend zat ik alweer vroeg op de fiets richting school, ik had een sjaal, smokey eyes en aztek oorbellen in en het was kouddd!

Praktijkles met lieve meisjes, we gingen epileren en de massage aftekenen ✗ In de bus onderweg naar huis met een breaker, sushi en een gekleurde M&M koek, yummeh! ✗ Woensdag was ik lekker vrij en het was heerlijk lente weer! Ik kocht afgelopen weekend een heel tof nieuw vestje en trok deze aan, spring!

S'middags moest ik werken bij de McDonalds en nam een sensation mee naar huis, yummeh! ✗ Die middag gingen we naar een gedenksteen bedrijfje om een gedenksteen voor papa te laten maken, was heftig maar wel fijn dat we het gedaan hebben ✗ #carselfie met zusje lief haha.

Donderdag nam ik dan eindelijk de veel beloofde room tour op! Binnekort komt die online ^^ ✗ Pastelkleurige nageltjes, waar jullie al een artikel van hebben kunnen zien ✗ Donderdag middag ging ik rond half 3 met de trein richting Opheusden naar huidinstituut Vannu, ik had een stage gesprek en dit ging heel goed! Hoop dat ik word aangenomen ^^

Onderweg in de trein naar huis met crystal clear, het foldertje en een chocolade koek ✗ Vrijdag moest ik weer werken, moneymaker! ✗ Pauze @ maccie met lekker eten en een milkshakeee.

S'avonds nog een sundea met chocolade en nootjes weg gesmikkeld, yum! ✗ #fietsselfie, we gaan een lang en leuk weekend te gemoet! ✗ Toen ik thuis kwam van werk lag de nieuwe lijn van AndrĂ©lon op me te wachten, morgen de review! :)

Zaterdag betekende eerst lekker uitslapen en daarna lekker ontbijten, met kopjes thee, yoghurt drink en beschuitjes ✗ Minty nails ^^ ✗ Ik voelde me blij, de zon scheen en ik ging naar buiten voor mijn lente video die binnekort op de site komt, je kan hem al wel op YouTube bekijken!

ijsje met spikkeltjes, omdat het super mooi weer was ✗ Chillings in de zon, ik hou van dit mooie weer! ✗ Zaterdag avond maakte ik me helemaal netjes en mooi voor een avondje uit ^^

met lieve Samantha <3 ✗ Mijn liefste meisjes, love jullie! ✗ Zondag kwam mijn nieuwe video online, paas/lente video. Je kan hem op mijn kanaal bekijken klik

Gisteren was het 1e paasdag maar tegelijkertijd ook 20 April, een half jaar geleden dat papa overleed, heel erg dubbel dus, wel maakte we de tafel mooi en lekker met allemaal lekker en gezellig paas eten, broodjes, eitjes, croissantjes en paaseieren ontbraken zeker niet ^^ ✗ Papa was er gewoon bij met heel veel kaarsen en een mooie orchidee <3 ✗ Mijn lieve mama, mijn grote vriendin, steun en toeverlaat. Loveyou!

Dit gebakje maakte ik soldaat, dag kuikentje! ✗ S'middags ging ik eventjes lekker skaten, het was zo mooi weer en ik wilde eventjes mijn hoofd leeg maken ✗ Daisiessss.

Heel veel kaarsen die speciaal voor papa extra branden tijdens pasen ✗ S'avonds mochten we weer eten! Mama had hele leuke ragout pasteitjes in de vorm van paashaasjes gedaan. Het was yummeh! ✗ Ik maakte s'avonds paaskoekjes en decoreerde ze heel blij zoals je kan zien.

Dit was de bom volle photo diary. Lekker veel foto's, vooral van mijn drukke week haha! Ik werk weer vollop zoals je kan zien en omdat ik nu zo veel vrij was kon ik veel werken. Het gaat gelukkig allemaal weer beter. Hoewel deze dagen heel moeilijk zijn komen we er door heen, papa geeft ons die kracht en dat weten we <3 Aankomende week word weer wat rustiger, ik heb tot Donderdag nog vrij, moet dan 2 dagen naar school en heb daarna 1 weekje mei vakantie! Heerlijk! Dat betekend trouwens wel veel werken helaas, haha. Hoe is het met jullie? Fijne paashaasdagen gehad? haha, ik wens jullie allemaal nog een fijne dag vandaag en mocht je vakantie hebben, geniet ervan! Knuffels!
xoxo