care/ burt's bees tinted lip balm


Lippen balsems kan je nooit genoeg hebben. Ze verzorgen je lippen en zorgen er vooral voor dat er geen velletjes of andere droge ellende ontstaat. Hoewel de temperaturen de laatste tijd erg warm en fijn zijn moeten we onze lip verzorging zeker niet vergeten! Ik neem altijd onderweg een lippen balsem mee. Iets om je lippen mee te hydrateren, verzorgen en ze een kleurtje te geven. Mijn favoriete, natuurlijke merk? Burt's Bees! Ik kreeg laatst een voor mij, nieuw product van Burt's en z'n bijtjes. Kijk maar mee naar de tinted lipbalm!




Zoals ik al zei, ik kan niet zonder lippebalsems, gloss of een andere verzorging voor onze lippen. Ik merk gewoon dat ik heel snel droge en geirriteerde lippen heb waar dan al snel velletjes en barstjes in ontstaan. Dat wil je natuurlijk vermijden en daarom smeren maar! Zelf gebruik ik het liefste natuurlijke merken. Een heel fijn merk is Burt's Bees. Ik schreef hier al eens eerder een review over. Burt's Bees is een natuurlijk merk met vele producten en lipverzorging. Je kent Burt's misschien wel van de welbekende, tintelende, pepermunt lippen balsems. De producten van Burt's Bees zijn natuurlijk, met ingredienten zoals bijenwas en honing maar ook citroen en pepermunt. Deze lippen balsem is toch eventjes iets anders dan de bekende pepermunt balsem. Dit is een tinted lippen balsem met een fijn geurtje en kleurtje! Hij voorziet je lippen tegelijkertijd van een mooie kleur en verzorgt ze! Beter kan eigenlijk niet.


De tinted lippen balsem zit mooi en netjes verpakt in een soort kokertje. Luxe gevoel geeft dat! Het kokertje heeft bruin tinten met wat roze accenten en er staat duidelijk Burt's Bees vermeld. Op het kokertje staat nog wat informatie en je vind er de ingredienten. Wanneer je het kokertje opent komt de lippenbalsem eruit. Een smalle en vooral handige lippen balsem die je makkelijk mee neemt in je tas of jaszak. Zo kan je altijd je lippen verzorgen en ze een kleurtje geven! Ik heb de lippenbalsem in de smaak: roze bloesem.


Op het kokertje staat duidelijk de smaak/variant beschreven. Dit is pink blossom. Ik vind de lippen balsem er luxe uit zien. Een smalle, bruine huls met opvallende witte letters. De balsem heeft een draai wieltje waarmee je de stick eruit kan draaien. Handig en hygiĆ«nisch! 


De balsem is voorzien van een klein klik dopje. Werkt prima en makkelijk. Wanneer je het dopje eraf gehaald hebt kan je aan het kleine wieltje onder draaien om zo de stick omhoog te krijgen. Werkt heel simpel en voor je het weet heb je daar de stick met balsem. De stick is rond en werkt makkelijk en goed over je lippen heen. Je voorziet ze binnen een paar seconde met een kleurtje!


De swatch! Het is natuurlijk een verzorgend product voor je lippen maar het leuke aan deze tinted lipbalm is dat die je lippen gelijk voorziet van een kleurtje. Leuk! Op de eerste foto zie je mijn lippen zonder een balsem of lipstick. Neutrale en best wel droge lippen met al wat scheurtjes, laten we dat snel tegen gaan! Op de tweede foto draag ik een laagje van de tinted lipbalm. De lippenbalsem is heel fijn! Hij werkt praktisch, brengt makkelijk aan en de stick glijd als boter over je lippen. Zacht en smeltend. Heel fijn. Een ultieme verzorging voor de lippen met een mooie, pure kleurint. Deze nieuwe getinte lipbalsems met een zachte en zoete smaak bevatten uitsluitend natuurlijke ingredienten die de lippen hydrateren en beschermen. Ik vind hem heel fijn! Er komt een subtiele kleur van af en de lippenbalsem maakt mijn lippen zacht, glanzend en gehydrateerd. Fijn! Na 1,5 tot 2 uur is de balsem er wel volledig af en moet je hem even opnieuw aanbrengen.


Ik ben erg enthousiast over de tinted lipbalm van Burt's Bees. Volledig nieuw zijn ze niet maar ze verdienen zeker een plaatsje en vandaar dit artikel! Ik ben er erg over te spreken. De stick werkt handig, brengt snel aan en voorziet je lippen van een mooie kleur. Niet te opvallend maar gewoon subtiel, met een glansje. Mocht je benieuwd zijn, je kan Burt's Bees o.a bij Douglas en Zalando. De tinted lipbalms zijn er in nog 7 andere kleur tinten te vinden, genoeg keus voor iedereen dus! Per tinted lipbalm stick betaal je €8,95 Wat vind jij van deze tinted lipbalm? Ga jij voor een natuurlijk merk of koop je liever Labello? 
xoxo