nailpolish/ Sally Hansen


Sally Hansen is een mooi, luxe nagellak merk. Ik koop ze zelf eigenlijk niet snel omdat de lakjes wat duurder zijn dan mijn budget. Toch vind ik het een heel tof merk en de nagellak is goed! Ik heb wel eens special effects getest, de fuzzy coats kwamen voorbij op mijn blog maar echt kleurtjes van Sally Hansen had ik nog niet in mijn stash. Laatst liep ik eventjes in de Action en kwam daar voor heel goedkoop allerlei mooie Sally lakjes tegen! Ik nam er 4 mee, kijken jullie mee naar deze nagellakken?




Toen ik hoorde dat de Action Sally Hansen lakjes verkocht wilde ik gelijk een kijkje nemen. Ik ging naar de winkel en ja hoor, een hele volle bak vol met allemaal mooie lakjes. Het zijn lakjes uit overige collecties en kleurtjes maar hey, voor zo'n prijs! Ik graaide lekker door de bakken en ging met 4 lakjes naar huis. Dit zijn ze! Ik koos voor een zalm kleurtje, een metallic rood/bruine lak, een turkoois blauwe en een lila kleurtje. Het zijn verschillende lakken van 2 collecties. Dit zie je ook aan de flesjes en potjes. Ik heb een variant die in een vierkant flesje zit met de zilveren dop. Dit straalt luxe uit, mooi! Het andere flesje is anders, smaller en ronder. Deze hebben een zwarte dop. Zien er ook erg mooi uit! 

 photo a788db7d-6a57-4e45-83f3-96551dba142b_zps1abe8962.jpg
Natuurlijk hebben de lakjes ook nog namen! De zalm kleur heet First Kiss, de chrome lak heet Raising the bar, daarnaast zie je Kiwi Bikini, wat een mega leuke naam heeft dit lakje gekregen! Als laatste zie je de lila lak. Wat ik een groot plus punt vind aan de Sally Hansen lakjes zijn de kwastjes! De nagellak heeft een handig, plat en breed kwastje waardoor je de nagellak gemakkelijk aan kan brengen. Het kwastje voorziet je nagel goed met de lak waardoor je snel en makkelijk kan werken. Laten we snel naar de swatches gaan kijken! 




First kiss is een prachtig lakje voor de lente. First kiss, zo onschuldig en pastel kleurig als een eerste zoen. Een voorzichtig, lief en zacht kusje, zo is deze kleur. Voorzichtig want hij lakt best streperig! Het lakje dekt binnen 2 laagjes goed en het kleurtje is superleuk! Helemaal leuk voor de lente, een peachy/zalm kleur, gotta love it! Jammer dat die zo streperig lakt.




Raising the bar is het tweede lakje, deze vind ik zelf minder leuk. In het flesje ziet die er prachtig uit en wilde ik hem gelijk mee nemen maar eenmaal gelakt vind ik hem best tegen vallen. Ik hou sowieso niet zo heel veel van chrome lakken en deze lak heeft duidelijk dat chrome/metallic effect. De kleur is wel mooi alleen ben ik niet zo fan van dit effect. Mocht je het wel leuk vinden is het een prima lakje! Hij dekt binnen 2 laagjes goed en het is een leuk kleurtje




Kiwi Bikini schreeuwt van je nagels af! Ik ben fan van zulke felle, opvallende kleurtjes. Deze kleur doet me gelijk denken aan de azuurblauwe zee. Dit is een geweldige, felle en zomerse kleur die van je nagels af spat. Turkoois blauw met een prachtige glans. Wauw! Dit lakje dekt na 2 laagjes volledig en de kleur is geweldig. Laat de zomer maar komen!




Als laatste het schattige, mooie kleurtje die ...... heet. Een bijpassende naam voor dit lakje. Girly, schattig en perfect voor de lente. Zulke kleurtjes vind ik schattig en helemaal leuk voor een outfit met veel roze. Dit lakje dekt ook prima in 2 laagjes en heeft een mooie glans. Geen topcoat nodig! ^^ 


Dit waren de 4 lakjes die ik jullie graag wilde laten zien. Ik ben heel erg tevreden over de lakjes op eentje na, de chrome lak is niet mijn smaak en vind hem helaas tegen vallen. De andere 3 lakken zijn wel heel tof! Ik ben vooral blij met de zalm kleur en de aquablauwe kleur. Die ga ik heel veel dragen in de zomer! Mocht je benieuwd zijn, Action verkoopt zolang de vooraad strekt de lakken in de winkel. Voor maar €0,99 cent heb je al een lakje! wauw! Ik zeg: rennen! Wat vind jij van deze lakken? Ben jij bekend met de Sally Hansen lakken?
xoxo