photodiary/ week 19

Goeiemorgen allemaal! Een leuk en gezellig weekend gehad en moeders goed verwend? Wat een weekje was dit weer! Ze vliegen onze neuzen voorbij. Ik ben wel blij want heb deze week veel gewerkt aan mijn blog planning zodat ik elke dag een artikel klaar heb staan :) Afgelopen week was weer druk. Maandag had ik een onwijs leuke dag in Keukenhof tussen de bloemen, Dinsdag had ik school en woensdag was ik weer een dagje vrij. Donderdag had ik school+ mijn eerste rijles en werd ik helaas daarna een beetje grieperig. Vrijdag dus in bed doorgebracht maar gelukkig knapte ik snel op en had ik een leuk weekend! Kijken jullie mee naar mijn photodiary?

Ik ben zo mega blij met mijn blauwe all stars, staan lekker stoer :) ✗ Hahaaaaa, ik lachte mezelf uit door dit mega blauwe smurfen masker (A) ✗ Maandag maakte ik me klaar voor een leuk dagje weg naar Keukenhof! Ik droeg een rode broek, lekker opvallend!

Onderweg in de auto met lieve en mooie zusje <3 ✗ In Keukenhof en het eerste wat je ziet: tulpen tulpen tulpen ✗ It smell's so gooood!

Met lieve Isabelle <3 ✗ Deze zwaan kwam heel erg dichtbij. ✗ Yum een gezond en lekker fruit sapje met sinaasappel, ananas en banaan.

Selfie met lieve Isabelle nogmaals, we lijken best wel op elkaar haha! ✗ Genieten van de overvolle zon op een terrasje. Ik genoot van een swirlllll ✗ But first: let us take a flower selfie!

Donderdag zat ik alweer vroeg te wachten op mijn busje, ineens was het best wel koud ✗ Tussenuurtje op school die ik goed moest besteden om Anatomie te leren ✗ Haha! Er was een klein ongelukje gebeurd en dus liep ik heel charmant met een pleister op m'n neusje.

Donderdag avond had ik weer rijles na een half jaar! Het ging zo mega goed en dat is van mn gezicht af te lezen toch? :D :D :D Hoewel het keihard regende ging het best wel heel goed! Yay! Volgende week weer rijles :) ✗ Helaas werd ik Donderdag avond ineens niet lekker. Koortsig, moe en gewoon totaal geen zin meer in iets. ik dook dus vroeg mijn bedje in met een serie, hete thee en paracetamols ✗ Vrijdag was ik de hele dag alleen thuis maar dushi hield me gezelschap.

Noodles als avond eten, yummehhhh ✗ Zaterdag was het extreem slecht weer. Hagel, regen en keiveel wind. ✗ Ik ging met lieve Isabelle naar de Primark en kocht deze kettingen, gotta love it!

Mama had sushi voor me mee gebracht, oh yesssss! ✗ Zondag was het Moederdag en zette ik mijn wekker extra vroeg om mama te verassen. Dat was gelukt! Een uitgebreide lunch voor lieve mama <3 ✗ Hartjes gesneden van komkommer en kaas :) 

Met de liefste mama <3 Ik hou zo veel van haar. Ze is mijn grote vriendin, topper, steun en toeverlaat, een super mama ✗ Voor moederdag gaven we oma een vogeltje, hij heet Gertje haha! ✗ Ik maakte s'avonds avond eten voor mezelf, een wrap met sla, knoflooksaus en kipfilet. Mjam! 

Dit was mijn weekje weer! Een lekker vol weekje en ik heb weer genoten van de kleine dingen die me blij maken. Natuurlijk blijf ik nog steeds veel verdriet houden en er gaat geen dag voorbij of ik huil om papa. Ik mis hem verschrikkelijk en dat besef doet pijn... Ondanks alles gaan we door en probeer ik het beste uit het leven te halen. Aankomende week word ook weer druk, vandaag heb ik stage, dinsdag een lange dag school en woensdag ben ik vrij. Dan heb ik rijles, moet ik werken en komt mn vriend. Donderdag hebben we een herdenking in Den Helder waarbij we een bloemenkrans mogen leggen. Ik zie het allemaal wel weer! Deze week ga ik ook vloggen, dit wil ik vaker gaan doen zodat jullie een beter beeld van mijn weekje hebben :) Een fijne week gewenst en voor iedereen met examens: succes! <3 
xoxo