fashion/ the adventurous jumpsuit

Charlotte Storij - Adventurous jumpsuit
Soms kleed ik mezelf heel meisjes achtig. Pastelkleurtjes, roze jasjes en vrolijke sjaals. Maar soms vind ik een stoere kleding stijl ook tof! Het ligt er maar net aan hoe ik me die dag voel, wat ik aantrek en hoe ik dit wil combineren met make-up en accesoires. Afgelopen week was het raar weer waarvan je niet goed wist wat je aan moest doen. Een trui was te warm, een blousje te koud en een broek ook weer te heet.. Ik wist de oplossing! Ik trok mijn jumpsuit aan. Wel een leger kleur en deze gecombineerd met een zwart jasje. Zo kreeg ik even de herfst feeling terug op die koudere zomer avond! Kijk maar mee naar mijn outfit.


Ik ging naar buiten rond een uurtje of 8. Het was lekker buiten, met een jasje. Anders was het te koud maar door het heerlijke avond zonnetje was het lekker en goed te doen. Ik wandelde een stukje door het park, liep terug via het station en kwam bij een veldje met veel groen en een stuk gemaaid gras. Dit matchte eigenlijk gelijk goed bij mijn outfit! Ik stelde mijn statief op, zette de camera klaar en schoot wat outfit foto's! Alle foto's zijn gemaakt met de Canon EOS 600D.


Sinds ik mijn witte all stars heb draag ik niets anders meer dan dat. Het zijn zulke fijne, leuke en hippe schoenen. Ze lopen heerlijk, matchen en staan overal goed bij en maken een lieflijke outfit wat stoerder! Ze zijn nog wit he!


De outfit! Zoals ik al zei is deze wat stoerder dan jullie normaal van mij gewend zijn. Normaal draag ik veel kleur, vrolijke jasjes en sjaals en gekleurde dingen. Dit keer koos ik voor een neutrale en stoere look. Een jumpsuit in een olijf groene kleur. Hierover heen draag ik een zwart leren jasje met pads en gouden ritsjes. Ik draag ook wat accesoires, een gouden ketting met panter hoofdjes, oorbellen met aztek print en natuurlijk mijn pandora armband. Ik heb als schoenen de witte all stars die deze outfit helemaal compleet af maakt. Stoer en hip! Ik draag mijn haar simpel en sportief in een paardenstaart. Whip your hairrrrr!

Mijn nagellak past helemaal bij deze outfit. Ik heb als ondergrond en basis lak een nude kleur in 2 laagjes. Hierover heen heb ik een donkergroene crack nagellak aangebracht die veel glitters bevat. Ik vind het effect stoer en er perfect bij passen!



 V&DOLIJFGROENE JUMPSUIT LARA'S MODE- ZWART LEREN JASJEFOOT LOCKER WITTE ALL STARS ✗ PRIMARK- GOUDEN KETTING✗ PRIMARK-AZTEK OORBELLEN
Dat was de outfit! Dit keer wat stoerder en sportiever. Ik voel me hier heel fijn in. Een jumpsuit zit heerlijk luchting en kan toch warm zijn als je het combineert met een jasje. Ideaal voor de wat frissere zomer avonden! Wat vind jij van deze outfit?
xoxo