personal/ the ice cream tag.

Ik hou van ijsjes. Vooral in de zomer eet ik heel veel ijs. Softijs, waterijs, mcflurry's, schepijs. Ik eet alles met liefde op. ijsjes zijn yummeh. Je kan me er bijna voor wakker maken zo lekker vind ik dat. Hoe leuk is het dan dat er nu een tag is die helemaal over ijsjes gaat! Van mijn favoriete smaak tot mijn eigen genaamde ijsje. Ik doe vandaag de zomerse ice cream tag met jullie!
Wat is je favoriete ijsje?
Met stipt op nummer 1 een swirl! Dit zijn wel mega dure ijsjes maar ik vind ze zo lekker! Gewoon omdat je ze zelf samen kan stellen. Een swirl met vanille en aardbeien ijs en dan 5 toppings naar keuze. Ik kies dan altijd iets met chocolade en fruit. Lekker zomers, verfrissend en zoet. Hmm! Dat is echt mijn favoriete ijsje. Ik vind split ijsjes ook heerlijk trouwens ^^





Wat is je favoriete topping op softijs?
Chocolade saus! Of sowieso iets met chocolade. Maar ik vind chocolade saus echt heerlijk op romig softijs. Maar een ouderwets hoorntje met discodip gaat er ook altijd in! :)


Welk ijsje vind je totaal niet lekker?
Hmmm moeilijk... Ik vind eigenlijk alle ijsjes lekker. Ik vind ijs met echt grove stukken aardbei of van die gedroogde fruit dingen niet zo lekker. Ik eet het wel maar heb liever echt vers fruit dan dat gedroogde. 

Ben je meer een liefhebber van softijs, schepijs of waterijs?
Softijs! Al kan waterijs ook echt heerlijk zijn in de zomer ^^

Hoe ziet je droom ijsje eruit? Waar zou die uit bestaan?
Een soort droom swirl maar dan met 10 toppings ofzo. Dus sowieso vanilleslagroom ijs en dan met stukjes ananas, aardbei, kiwi, meloen, stukjes chocolade, smarties. Mijn droom ijsje moet echt zoet en zomers zijn. Als het mag en kan druppel ik er dan ook nog chocolade of aardbeien saus overheen en moet er een flinke toef slagroom op zitten. Mjum!


Hoeveel ijsje eet jij ongeveer in de zomer?
Ik denk dat ik de hele zomer door 100 ijsjes weg lik en eet. Haha! Sowieso gaan waterijsjes heel erg hard, zeker s'middags heb ik daar zin in. Maar ook softijs en bolletjes schepijs als je met vriendinnen een dag weg bent. Vorige keer at ik 3 ijsjes op een dag. Een waterijsje thuis, een bolletje schepijs op het terras en s'avonds na werk nog een mcflurry. Oeps!

Welke drie smaken bolletjes ijs neem jij op je horentje?
Hmmm bolletjes ijs op een horentje, heerlijk! Bij onze ijs salon hebben we soms de gekste smaken. Denk aan smurven, bueno, hello kitty ijs en nog veel meer. Ik kies standaard iets met yoghurt smaak. We hadden vorige keer yoghurt sinaasappel en die was geweldig lekker. Verfrissend, zoet en zacht. Hmmm! Ook kies ik een bolletje met chocolade, denk aan straciatella of oreo ijs. En het laatste bolletje word lekker standaard: aardbei of citroen. Heerlijk!

Wat voor ijs at je als kind graag?
De smartie ijsjes! Je had dan een koker die je zelf omhoog kon duwen. Vanuit daar kon je je ijsje op eten. Op het einde had je in het stokje allemaal smarties zitten. Een extra lekker ijsje met een verassing, daar houden kids van! Ik nam dat ijsje trouwens heel vaak na zwemles haha!

Verzin een naam voor je zelfverzonnen ijsje!
Sweet fruity summer. Ha, lekker chliche maar ik ben altijd slecht in creatieve namen. Mijn naam van het ijsje zegt eigenlijk al genoeg. Een fruitig, zoet en zomers ijsje. Gewoon zoals ik hem wil, zoet en fruitig. Dat vinden de meeste mensen wel lekker in de zomer toch? Het lijkt me ook gaaf om een ijsje te hebben met een unieke smaak wat gewoon niet bestaat. Bestaat er iets van suikerspin ijs? Dat lijkt me echt geweldig!

I love icecreamm! En wie niet? Mocht je deze tag leuk vinden en ben je net als mij ook een ijsjes liefhebber? Neem dan de tag gerust over! Bedankt voor het lezen! Wat is jou favoriete smaak ijs?
xoxo